کد خبر: ۱۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۸ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - 2016 February 15
تا کنون برخی اطلاعات در مورد آیفون 4 اینچ اپل که قرار است در سال میلادی جاری رونمایی و عرضه شود منتشر شده. برخی نام این آیفون را iPhone 5se عنوان کرده اند و بسیاری دیگر از iPhone 6se نام میبرند. به هر حال انچه مشخص است این است که این گوشی یکی از آن دست هوشمندهایی است که بسیاری انتظار آن را میکشند.

تا کنون برخی اطلاعات در مورد آیفون 4 اینچ اپل که قرار است در سال میلادی جاری رونمایی و عرضه شود منتشر شده. برخی نام این آیفون را
iPhone 5se عنوان کرده اند و بسیاری دیگر از iPhone 6se نام میبرند. به هر حال انچه مشخص است این است که این گوشی یکی از آن دست هوشمندهایی است که بسیاری انتظار آن را میکشند.

اما در این جا ما سعی کرده ایم همه مشخصات و اطلاعاتی که در مورد این هوشمند تا کنون منتشر شده است را برای شما فهرست کنیم. بسیاری از این اطلاعات هنوز به شکل رسمی تایید نشده اند اما تقریبا در مورد آن ها اطمینان خاطر و اتفاق نظر وجود دارد.

این هوشمند مجهز به Bluetooth 4.2، VoLTE و Wi-Fi 802.11ac به عنوان ابزارهای ارتباطی خود خواهد بود. همچنین وجود چیپ NFC در آن به همراه تکنولوژی Touch ID و حسگر اثر انگشت تایید شده است. به احتمال بسیار زیاد از پردازشگر A9 اپل در آن استفاده خواهد شد هرچند برخی این احتمال را داده اند که تا زمان رونمایی از این دستگاه چنانچه چیپ A10 وارد بازار شود این پردازشگر در آیفون 4 اینچ استفاده میشود.

دوربین این گوشی از سنسور 8 مگاپیکسل در لنز اصلی و یک لنز ثانویه 1.2 مگاپیکسل دقیقا همانند آیفون 6 برخوردار خواهد بود که از قابلیت عکاسی پانوراما و فوکوس خودکار پشتیبانی میکند. همچنین اطلاعات جزئی در مورد باتری این گوشی در دست نیست انا گفته میشود که باتری آن بسیار قدرتمند تر از آنچه که اکنون در آیفون 6 میبینیم خواهد بود.

بهای این گوشی به این شکل تعیین شده است: بهای اولیه 499 دلار در آمریکا، 499 یورو در اروپا و 3299 یوان برای بازار چین.

همچنین در مورد تاریخ عرضه این هوشمند گفته شده است که آیفون 4 اینچ ممکن است با یکی از سه نام iPhone 5se (iPhone 6se) یا iPhone 6c یا iPhone 7c عرضه شود. برخی منابع داخلی در شرکت اپل گفته اند که این هوشمند در هفته اول ماه آوریل رونمایی میشود.

همه میدانیم که معمولا اپل گوشی ها و دستگاه های جدید خود را در روز جمعه رونمایی میکند و در نتیجه تاریخ رونمایی از آیفون 4 اینچ با توجه به این اطلاعات میتواند 1 یا 8 آوریل باشد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار