کد خبر: ۱۸۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۳ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 July 25
معمولاً پیش از رونمایی محصولات، اخبار پیرامون آنها توسط افشاگران دقیق منتشر می شود. اما وقتی از کمپانی های سازنده محصول اشتباهی سر میزند و آماری در خصوص محصولات آینده خود منتشر می کنند موضوع بسیار جالب تر می شود. این اتفاق روز گذشته توسط سامسونگ رخ داد. اخیرا دو مدل از ساعت های هوشمند Galaxy Watch سامسونگ با کدهای SM-R800 و SM-R810 در رگولاتوری FCC مشاهده شده بودند، اما غول کره ای به اشتباه نسخه کوچکتر گلکسی واچ را در سایت خود و در کنار Gear S2 قرار داد.

به گزارش آی تابناک : تصویری که از این ساعت گلکسی واچ منتشر شده است آن در رنگ رز گلد به تصویر کشیده و توضیحات مختصری در خصوص این ساعت نوشته شده است.  دو مدلی که در FCC رویت شده بودند، اندازه های متفاوتی داشتند. مدل SM-R810 دارای قاب 46 میلیمتری و صفحه نمایش 1.3 اینچی خواهد بود. اما گلکسی واچ مورد نظر که در وب سایت سامسونگ مشاهده شده دارای قاب 42 میلیمتری است که احتمالاً مجهز به یک صفحه نمایش 1.2 اینچی می باشد. کد این مدل SM-R810NZDAXAR است و تنها مدل آن با اتصال وای فای می باشد. مدل SM-815 این ساعت نسخه LTE گلکسی واچ است و بر اساس اسناد منتشر شده توسط FCC این ساعت توسط تمامی چهار اپراتور بزرگ آمریکا پشتیبانی می شود. انتظار میرود که سیستم عامل این ساعت هم تایزن سامسونگ باشد.

انتظار میرود که سامسونگ از Galaxy Watch در تاریخ 9 آگوست (18 مرداد) در کنار گلکسی نوت 9 در مراسمی که در شهر نیویورک برگزار می شود، رونمایی کند.  هر دو محصول هم از 24 آگوست ماه در فروشگاه های جهانی به فروش خواهند رسید. البته سامسونگ پس از پی بردن به اشتباه خود، گلکسی واچ را از لیست محصولات خود در وب سایت حذف کرد.





منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار