کد خبر: ۱۸۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۵ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 July 24
آئودی قصد دارد در آینده نزدیک از مدل 2019 کراس‌اوور Q3 رونمایی کند. این کمپانی پیش از معرفی این محصول تصاویری از آن را در اختیار رسانه‌ها قرار داده است.

به گزارش آی تابناک : در اوایل نوامبر 2017 شرکت آلمانی آئودی اعلام کرد که در سال 2018 در هر 3 هفته از یک محصول جدید رونمایی می‌کند. با توجه به این موضوع این برند باید در سال جاری میلادی 17 دستگاه جدید معرفی کند. در همین راستا آئودی باید از محصولات فیس‌لیفت، نسل جدید خودروهای کنونی خود و دستگاه‌های کاملا جدید رونمایی کند. این محصولات می‌توانند باعث بهبود وضعیت آئودی در مقابل رقیبان هموطن مانند مرسدس بنز و بی‌ام‌و شوند و فروش آن را افزایش دهند.

این کمپانی در سال 2018 از خودروهای آئودی Q8، آئودی A1 اسپرت‌بک و نسخه جدید آئودی TT رونمایی کرده است. در ادامه سال جاری میلادی این شرکت قصد دارد از نسل دوم آئودی Q3 به صورت رسمی رونمایی کند. این برند آلمانی تصمیم گرفته قبل از معرفی این خودرو در تاریخ 25 جولای، تصاویری از آن را در اختیار رسانه‌ها قرار دهد.

تا به امروز تصاویر جاسوسی و رندرهای زیادی از نسل آینده آئودی Q3 در فضای مجازی منتشر شده است. تصاویری که به وسیله آئودی منتشر شده خبر از زبان طراحی جدید این کمپانی برای نسل آینده Q3 می‌دهد. آئودی تصویری از کابین این خودرو منتشر نکرده است با این حال در ماه‌های گذشته شاهد انتشار تصاویر جاسوسی از کابین این محصول در فضای مجازی بوده‌ایم.

بر اساس تصاویر جاسوسی گذشته این برند در حال توسعه نمونه‌های مختلف این خودرو، آئودی SQ3 و آئودی RS Q3 است. انتظار می‌رود SQ3 در سال 2019 و نسخه RS این کراس‌اوور در سال 2020 معرفی و روانه بازار شود. آئودی در تاریخ 25 جولای از نمونه عادی Q3 رونمایی و فروش آن را تا قبل از پایان سال جاری شروع خواهد کرد.

آئودی برای توسعه این خودروی جدید از پلتفرم MQB استفاده کرده است. در حالی که این محصول در مقایسه با کراس‌اوور آئودی Q2 ابعاد بزرگتری دارد، به لطف استفاده از پلتفرم جدید کاهش وزن را تجربه کرده است. نسل جدید آئودی Q3 به موتورهای 1.5 لیتری TSI و 2.0 لیتری TDI مجهز می‌شود که البته در نسخه‌های مختلف و همراه با بهینه‌سازی‌هایی که آئودی بر روی این موتورها انجام می‌دهد، شاهد قدرت‌های خروجی متفاوتی خواهیم بود.

گغته می‌شود این محصول در بالاترین نسخه خود به صورت پلاگین هیبریدی معرفی و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. شایعات به این موضوع اشاره کرده‌اند که نمونه پلاگین هیبریدی در حالت برقی می‌تواند مسافتی برابر با 50 کیلومتر را طی کند. این احتمال وجود دارد که آئودی تا زمان معرفی رسمی خودروی جدید خود اطلاعات بیشتری را از آن در اختیار رسانه‌ها قرار دهد.





منبع : MOTOR1
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار