کد خبر: ۱۸۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۵ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 July 23
هواوی در نظر دارد تا آپدیتی نرم‌افزاری برای بهبود عملکرد گرافیکی گوشی‌های خود منتشر نماید.

به گزارش آی تابناک : ماه گذشته شرکت هواوی در بیانه ای اعلام کرد که آپدیت نرم افزاری GPU Turbo که پیش‌تر بر روی گوشی‌های برند Honor به اجرا درآمده بود، به زودی در سایر گوشی‌ها نیز قابل دسترسی خواهد بود. آپدیت موردنظر باعث بهبود 60 درصدی در عملکرد گرافیکی دستگاه و در عین حال کاهش 30 درصدی مصرف باتری می‌شود. در حقیقت GPU Turbo اطمینان حاصل می‎کند که انرژی اضافی در مواقع لزوم برای بهبود عملکرد گرافیکی و مخصوصا در زمان اجرای بازی‌های سنگین به پردازشگر گرافیکی برسد.

در ابتدا GPU Turbo  تنها با دو بازی PUBG Mobile و MOBO mobile legend: Bang Bang سازگاری داشت اما با گذر زمان پیش‌بینی می‌شود نام‌های بیشتری به این لیست اضافه شود و توسعه‌دهندگان بازی‌ها باید امکان پشتیبانی از GPU Turbo را در بازی‌های مختلف قرار دهند. براساس ادعای شرکت هواوی دستگا‌ه‌های میان‌رده Honor با بهره‌گیری از این سیستم توان رقابت در بنچمارک‌ها با پرچمداران سایر شرکت‌ها را خواهند داشت.  هدف نهایی شرکت هواوی پشتیبانی این سیستم از بازی‌های واقعیت افزوده(AR games) و واقعیت مجازی(VR games) است .

شرکت هواوی در یک ایمیل لیست زمان‌بندی آپدیت سایر دستگا‌ه‌ها به این قابلیت را منتشر کرده‌است. اولین گوشی‌هایی که آپدیت جدید را دریافت خواهند کرد گوشی‌های Mate 10 و Mate 10 Pro ، Mate RS ،P20 و P20 Pro خواهند بود. این دستگاه‌ها تا ماه آینده این آپدیت را دریافت خواهند کرد. در لیست زیر سایر مدل‌ها و زمان انتشار آپدیت برای آنها مشخص شده‌است.






منبع : فون آرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار