کد خبر: ۱۸۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۴ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 July 23
به تازگی استارت‌آپی طراحی شده است که علاقه مندی شما در فضای مجازی را شناسایی می‌کند.

به گزارش آی تابناک : اختراعات جوانان  نخبه در شرکت‌های دانش‌بنیان  است که  رشد و پیشرفت کشور را به دنبال دارد.

فضای مجازی بر اساس افرادی که فالو می‌کنید علاقه‌مندی‌های مختلفی را برایتان به نمایش می‌گذارد، شاید جالب باشد بدانید سامانه‌ای طراحی شده است که علاقه مندی شما را بر مبنای  افرادی که فالو می‌کنید نمی‌سنجد بلکه بصورت کاملا هوشمند و با یک سرچ کوچک، لیستی از علاقه‌مندی‌ها را در برابرتان قرار می‌دهد و بر اساس میزان علاقه شما به یک موضوع خاص، برایتان مطالب را جستجو می‌کند.

مدیر این استارت‌آپ در خصوص این استارت‌آپ گفت: ما موفق به طراحی سیستمی  شده‌ایم که محتواهای مورد نیاز و علاقه هر یک از افراد را برای آن‌ها جستجو  می‌کند و در اختیارشان قرار می‌دهد.

نمایش صفحات موردعلاقه شما بر روی سامانه مخصوص

وی با بیان اینکه این سرویس از تمام اینترنت مطالب را جمع‌آوری می‌کند و سپس برای کاربر به نمایش می‌گذارد اظهار کرد: بدون آنکه نیازی به وارد کردن موضوعات مورد علاقه‌تان در این سامانه باشد، صفحات مورد علاقه شما برایتان به نمایش گذاشته می‌شود و این سامانه  تشخیص می‌دهد که شما به چه مواردی علاقمند هستید و اولین صفحه‌ای که باز می‌کند مطابق با علاقمندی شما است.

مدیر این شرکت دانش بیان ادامه داد: این سامانه  همان محتواهایی را به شما نشان می‌دهد و برایتان می‌آورد که دوست دارید یعنی اگر شما به دنبال بررسی و دیدن فیلم و سریال هستید اولین صفحه‌ای که برایتان باز می‌شود موضوعاتی در خصوص فیلم و سریال است و اگر شخص دیگری به ورزش علاقه داشته باشد موضوعات ورزشی برای او نمایان می‌شود.

وی با بیان اینکه این سامانه در آینده تبدیل به شبکه اجتماعی خواهد شد؛ اظهار کرد: در این سامانه می‌توان محتواهای مختلف را دریافت کرد، مزیتی که این سامانه برای افراد مختلف دارد این است که بدون داشتن دنبال‌کننده‌ای محتوای آن به دست افراد علاقمند می‌رسد زیرا محتوا بر اساس علاقه افراد نمایش داده می‌شود.





منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار