کد خبر: ۱۸۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۶ - ۳۱ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 22
در آخرین روز از تیرماه، اسنپ فعالیت خود را در دو شهر زنجان و سمنان آغاز کرد. سامانه هوشمند حمل‌ونقل اسنپ در سال ۹۷ سرعت بیشتری به گسترش فعالیت خود در سراسر ایران داده و طی چهار ماه نخست سال از خدمات خود در ۱۳ شهر رونمایی کرده است.

به گزارش آی تابناک :  اکنون خدمات اسنپ در ۵۹ شهر بزرگ و کوچک از ۲۴ استان‌ کشور عرضه می‌شود.

اسنپ به رسم همیشگی‌ خود برای کاربران تازه خود در دو شهر جدیدش تخفیف ویژه در نظر گرفته است. به این ترتیب افرادی که در زنجان و سمنان برای اولین بار از این تاکسی اینترنتی استفاده می‌کنند، می‌توانند با وارد کردن کد salam-sj در بخش «کد تخفیف» رایگان سفر کنند. این کد تا ۳۱ مرداد معتبر است.

چند ماه قبل اسنپ در بوشهر و همدان نیز شروع به کار کرد اما این استارتاپ حمل‌و نقلی در مسیر گسترش کسب و کار خود در شهرهای مختلف با سنگ اندازی‌های بسیاری از سوی بخش سنتی روبرو شده است. اخیرا دفتر اسنپ در شهر کرمانشاه به دلیل نداشتن مجوز از سازمان تاکسیرانی این شهر پلمپ شد؛ موضوعی که برای مدیران اسنپ تازگی ندارد و رفع خواهد شد.

اسنپ به عنوان بزرگترین زیرمجموعه گروه اینترنت ایران شناخته می‌شود که به شکل روزانه بیشتر از ۱ میلیون سفر موفق را ثبت می‌کند و تعداد راننده‌های فعال آن به ۳۷۰ هزار نفر رسیده است. به گفته مسئولان گروه اینترنت ایران، اسنپ در مجموع تاکنون علاوه بر اشتغال‌زایی مستقیم برای ۲ هزار نفر، برای ۴۰۰ هزار ایرانی به شکل غیرمستقیم اشتغال‌زایی کرده است.

گفتنی‌ست که دانلود و نصب اپلیکیشن اسنپ در گوشی‌های اندرویدی از طریق فروشگاه‌های معتبر این سیستم‌عامل امکان‌پذیر است. کاربران سیستم‌عامل آی‌اواس نیز می‌توانند اپلیکیشن اسنپ را از این آدرس  دانلود کنند. همچنین برای افرادی که قصد درخواست سرویس به وسیله‌ رایانه را دارند، می‌توانند نسخه‌ وب‌ اپلیکیشن اسنپ را از این طریق دریافت کنند.




منبع : دیجیاتو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار