کد خبر: ۱۸۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۴ - ۳۱ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 22
یکی از دلایلی که این شغل را انتخاب کردم این بود که شما این شانس فوق‌العاده را خواهید داشت تا تمام تکنولوژی‌های جدیدی که به بازار می‌آیند را ببینید. چیزهای جدید سعی در رفع مشکلات یا ساده‌تر و لذتبخش‌تر کردن زندگی دارند. اخیراً شاهد یک موج مخالفت غیرمنطقی در مقابل ویندوز 10 روی پردازنده‌های آرم بوده ایم که برای طرفداران واقعی PC چیزی عجیب است.
به گزارش آی تابناک : اگر تا به حال ویندوز 10 روی آرم را بررسی کرده‌اید، نقاط منفی آن را دیده‌اید و تصمیم گرفته‌اید که این تکنولوژی برای «شما» ساخته نشده است، به شما تبریک می‌گوییم. شما یک تصمیم شخصی بر اساس انتظارات، نیازها، خواسته‌ها و وضعیت مالی خود گرفته‌اید و این خیلی هم عالی است. اگر شما یک طرفدار رایانه‌های شخصی ویندوزی هستید، نباید «مخالف» ویندوز 10 روی آرم باشید.

کاربر PC بودن تماماً در مورد گزینه‌های زیاد و تصمیم گیری و انتخاب از بین آنها است. شما صفحه نمایش رایانه‌تان را خودتان انتخاب می‌کنید. مقدار RAM، پردازنده، کارت گرافیک، همه چیز را خودتان انتخاب می‌کنید. کسی برای کاربران PC تعیین نمی‌کند که یک PC چیست یا چه کسی باید از آن استفاده کند. آیا دوست دارید تا یک رایانه گیمینگ 15 اینچی در دفتر کار خود داشته باشید؟ همین کار را خواهید کرد. آیا فکر می‌کنید که خرج کردن 800 دلار روی یک رایانه گیمینگ با توجه به وضع مالی‌تان انتخاب صحیحی خواهد بود؟ پس این کار را انجام خواهید داد.

طرفداران PC از بین سازندگانی مانند اینتل، کوالکام، AMD، انویدیا و هر سازنده دیگری که در بازار وجود دارد حق انتخاب خواهند داشت. از بین سازندگانی مانند دل، اچ پی، لنوو، MSI، ایسر و ایسوس یکی را انتخاب خواهید کرد. هرچه رقابت بیشتر باشد، PC ها بی‌هویت‌تر خواهند بود، گزینه‌های بیشتری در دسترس خواهد بود و در نهایت چیزی که PC نامیده خواهد شد تا بیشترین حد ممکن به چیزی که شما از آن انتظار دارید شبیه خواهد شد.

اگر شما از محدودیت‌ها و عملکرد پردازنده های ARM راضی نیستید، چرا برخی از آنها را اینتل نسبت ندهیم؟ چرا اینتل نمی‌تواند پردازنده‌ای بسازد که 15 ساعت عمر باتری داشته باشد، همواره روشن باشد، داغ نکند و از تکنولوژی LTE نیز پشتیبانی کند؟ در تمام جهان آیا کسی با داشتن این ویژگی‌ها روی یک PC مخالفت خواهد کرد؟

نقد‌ها برای هر تکنولوژی جدیدی که به بازار می‌آید چیزی عادی است. اما کند بودن یا قیمت زیاد، عیب‌های موقتی هستند که به اکثر تکنولوژی‌های جدید نسبت داده می‌شوند و در نهایت نیز رفع می‌شوند. در مورد ARM نیز این‌ها مشکلات بنیادینی نیستند و رفع خواهند شد. اگر من یک خودروی الکتریکی تسلا بخواهم که بیش از توان مالی من باشد، صبر خواهم کرد تا قیمت آن کاهش پیدا کند و سازنده آن را به خاطر قیمت بالای آن سرزنش نخواهم کرد.

ویندوز 10 روی آرم یکی از گزینه‌های بسیار در بازار است که برای مشتریان تجاری ارائه شده است. اگر برای شما گزینه مناسبی نیست شاید بتوانید با این حقیقت کنار بیایید که برخی از افراد روی این کره خاکی این تکنولوژی با تمام قابلیت‌های خوبش را نیاز خواهند داشت. اگر نه، در حقیقت شما از PC‌ها خوشتان نمی‌آید بلکه از چیزی که دوست دارید یک PC باشد خوشتان می‌آید و در این صورت بیشتر به طرفداران اپل شبیه خواهید بود تا یک طرفدار ویندوز.




منبع : WINDOWS CENTRAL 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار