«شرکتهای FCP امروز با چالش کاهش درآمد مواجه شدهاند. همهمان درگیر این هستیم تا مدلهایی را داشته باشیم که از این مسیر خارج شویم و چالش حل شود. این خیلی هم برایمان سخت است؛ سالهای گذشته فضا برعکس بود. شرکتهای اینترنتی رونق نمایشگاه الکامپ بودند و حضور و تاثیرشان همیشه دیده میشد.»
یوسفیزاده اعلام میکند که انتخاب عدم حضور، انتخاب راحتی برای آسیاتک نبوده است و الکامپ، همواره در برنامههای این شرکت جا داشته است: «این برای ما هم راحت نیست و همیشه در برنامههایمان بوده. اما به دلیل احتیاط و مراقبت از مسائل بعدی، چه برای پرسنل و چه برای سهامداران و تاثیری که روی خدمت به مشتریان داشت، تصمیم گرفتیم امسال در نمایشگاه شرکت نکنیم.»
او در واقع دلیل اصلی برای عدم حضور آسیاتک در نمایشگاه الکامپ را، کنترل هزینهها اعلام میکند، چراکه پس از تغییر در تعرفهگذاری قیمتها در شرکتهای FCP و ارائه دهنده اینترنت، ساختار درآمدزایی آنها با مشکلات جدی مواجه شده است.
به عقیده یوسفیزاده، شرکتهای بزرگ با حضور در الکامپ میتوانند سرویسهای جدید ارائه داده، تعامل مستقیم با مشتریان و جذب مشتری جدید داشته باشند و نهایت خود را بهتر به بازار معرفی کنند.