کد خبر: ۱۸۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۶ - ۳۱ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 22
چندین ماه است که مایکروسافت کار روی رد استون 5 را شروع کرده و تأیید کرده است که توسعه این نسخه از ویندوز 10 به مراحل پایانی خود نزدیک شده است. ردموندی ها به زودی شروع به تمرکز روی بهبود ثبات و عملکرد ویندوز 10 رد استون 5 خواهند کرد تا آن را به موقع برای انتشار رسمی آماده سازند. حالا به نظر می‌رسد این شرکت کار روی رد استون 6 را نیز آغاز کرده تا در آینده‌ای نزدیک نخستین بیلد از آن را در دسترس اینسایدرهای Skip Ahead قرار دهد.

به گزارش آی تابناک : مایکروسافت به صورت داخلی یک بیلد از شاخه رد استون 6 ویندوز 10 (19H1) را گردآوری و آماده کرده که این موضوع نشان می‌دهد کار رویبه‌روزرسانی بزرگ بعدی این سیستم عامل در حال حاضر آغاز شده است. طبق روال همیشگی، انتظار می‌رود به‌روزرسانی رد استون 6 برای ویندوز 10در بهار 2019 در دسترس عموم کاربران قرار بگیرد. همچنین به زودی اینسایدرهای ویندوز قادر به دریافت اولین بیلد از این نسخه خواهند بود.

مایکروسافت همچنین در حال حاضر حلقه Skip Ahead ویندوز اینسایدر را به حالت تعلیق در آورده است که احتمالاً به زودی با شروع انتشار بیلدهایرد استون 6، مجدداً کاربران قادر به انتخاب آن خواهند بود.

10.0.18200.1000 (rs_prerelease.180716-1422)

— BuildFeed (@buildfeed) July 19, 2018

دونا سارکار، رئیس بخش ویندوز اینسایدر در مایکروسافت اظهار داشته است:

ما در حال نزدیک شدن به نقطه نهایی در چرخه توسعه هستیم که در راستای آن، تمرکز ما روی ثبات رد استون 5 خواهد بود. به عنوان بخشی از روند پایدار سازی، درست مثل به‌روزرسانی های رد استون 3 و رد استون 4 در گذشته، ما نام شاخه رد استون 5 را به "RS5_RELEASE” تغییر دادیم. اینسایدرها این تغییر شاخه را با بیلد اخیر مشاهده می‌کنند.

و همانند چیزی ما برای در استون 3 و رد استون 4 انجام دادیم، ما در حال آماده شدن برای انتشار بیلدهای نسخه بعدی ویندوز 10 برای اینسایدرهایی که دسته Skip Ahead را انتخاب کرده‌اند هستیم. این بیلدها از شاخه RS_PRERELEASE خواهند بود.



منبع : WINDOWS CENTRAL 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار