کد خبر: ۱۸۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۶ - ۳۱ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 22
زمان زیادی تا عرضه رسمی بازی نقش آفرینی کلاسیک با کاغذ و قلم Call of Cthulhu باقی نمانده است . به تازگی استودیو Cyanide و شرکت Focus Home Interactive اعلام کرده اند که این عنوان در تاریخ 30 اکتبر 2018 ( 9 آبان ) برای پلتفرم های پلی استیشن 4 ، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد .
به گزارش آی تابناک : توسعه دهندگان این عنوان تنها یک روز پس از مشخص شدن زمان انتشار این عنوان به صورت رسمی آن را تایید کردند .

شرکت Focus Home Interactive ناشر بازی Call Of Cthulhu را یک عنوان نقش آفرینی داستان محور توصیف می کنند . آن ها می گویند : در ها را قفل کنید ، چراغ ها را خاموش کنید و شروع به کشف رمز و راز های این بازی نقش آفرینی داستان محور کنید . به درون دنیایی پر از دیوانگی های اجتناب ناپذیر بروید که خدایان قدیمی در آن  وجود دارد .

در این عنوان بازیکنان در نقش یک کارگاه خصوصی به نام Edward Pierce قرار دارند که در مرز یک پرتگاه تاریک قدم برمیدارد و تلاش خود را انجام می دهد تا مانع از بیدار شدن Great Dreamer شود . بر اساس گزارش استودیو Cyanide تیکمیل این بازی به 15 ساعت زمان نیاز دارد و کاربران می توانند این عنوان را از مسیر های گوناگون به پایان برسانند .

 



منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار