کد خبر: ۱۸۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۱ - ۳۰ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 21
به‌نظر می‌رسد هوآوی برای رونمایی از اعضای جدید سری Mate 20 آماده می‌شود؛ پرچمدار Mate 20 Pro به‌تازگی در وب‌سایت 3C چین فاش شده است.

به گزارش آی تابناک : نیمه دوم سال گذشته، هوآوی خانواده میت را با معرفی سه گوشی Mate 10، Mate 10 Pro و میت 10 لایت به‌روز  کرد. از میان این سه مدل تنها دو گوشی Mate 10 و Mate 10 Pro به عنوان پرچمدار معرفی شده‌اند و میت 10 لایت نیز به عنوان یک میان‌رده وارد بازار شد. همین موضوع باعث شده است تا علاقه‌مندان برای رونمایی از پرچمداران جدید هوآوی از سری Mate لحظه‌شماری نمایند. اگر مایل هستید با نام‌گذاری پرچمداران جدید هوآوی آشنا شوید، احتمالا بهتر است نگاهی به سری Huawei P20 داشته باشید؛ شرکت چینی به جای معرفی Huawei P11 به عنوان جانشین خانواده Huawei P10، اعضای جدید سری P را با نام تجاری Huawei P20 و Huawei P20 Pro معرفی نمود و احتمالا چنین روندی برای نام‌گذاری جانشین Huawei Mate 10 و Huawei Mate 10 Pro تکرار خواهد شد.

به‌تازگی نیز پرچمدار جدید هوآوی Mate 20 Pro در وب‌سایت 3C چین فاش شده است؛ افشای میت 20 پرو در این سایت، نشان می‌دهد که عرضه خانواده Mate 20 به‌زودی صورت می‌گیرد و احتمال می‌دهیم که جانشین Huawei Mate 10 و Huawei Mate 10 Pro در ماه اکتبر معرفی شوند. 

براساس آخرین شایعاتی که پیرامون Mate 20 و Mate 20 Pro منتشر شده است، می‌دانیم که اعضای جدید سری Mate به تراشه پرچمدار Kirin 980 مجهز خواهند شد؛ سال گذشته، هوآوی از تراشه Kirin 970 رونمایی کرد که اولین چیپ‌ست مجهز به واحد پردازش عصبی (NPU) بود و انتظار می‌رود که تراشه جدید هوآوی علاقه‌مندان را با ویژگی‌های جدید و قدرت پردازشی بالا شگفت‌زده نماید. لازم به‌ذکر است که چیپ‌ست Kirin 980 بر مبنای فرآیند ساخت 7 نانومتری توسعه می‌یابد که باعث تمایز آن از تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام و اگزینوس 9810 سامسونگ می‌شود.

هوآوی با تجهیز پرچمدار Huawei P20 Pro به دوربین سه‌تایی، توانست بهترین گوشی را در زمینه عکاسی توسعه دهد که هیچ پرچمداری تاکنون موفق به شکست این مدل نشده است! به همین جهت، انتظار می‌رود که Huawei Mate 20 Pro نیز با سه دوربین راهی بازار شود؛ البته احتمال می‌دهیم تغییرات گسترده‌ای در سنسورها صورت نگیرد و جانشین Mate 10 Pro مانند Huawei P20 Pro به سه دوربین 40 مگاپیکسلی RGB، دوربین 20 مگاپیکسلی سیاه و سفید و سنسور 8 مگاپیکسلی تله‌فوتو مجهز شود. دیگر شایعات منتشر شده پیرامون پرچمدار جدید هوآوی، شامل تجهیز این گوشی به دوربین سلفی دوگانه و قابلیت شارژ سریع 40 واتی است که انقلابی را در گوشی‌های هوشمند رقم خواهد زد. همچنین انتظار می‌رود شرکت هوآوی برای نسخه Pro میت 20 از سنسور اثرانگشت درون صفحه‌نمایش استفاده کند؛ شرکت چینی در اوایل امسال از فبلت گران‌قیمت Mate RS پورش دیزاین با سنسور اثرانگشت درون نمایشگر رونمایی کرده بود.

لازم به‌ذکر است که Huawei Mate 20 Pro به صفحه‌نمایش OLED مجهز خواهد شد؛ البته برخلاف میت 10 پرو این گوشی از نمایشگر لبه‌ منحنی بهره می‌گیرد. شرکت هوآوی، پیش‌تر Mate RS پورش دیزاین و میت 9 پرو را با چنین صفحه‌نمایشی ارائه داده است. منابع مطلع مدعی هستند که شرکت چینی BOE تولید پنل نمایشگر برای پرچمدار Mate 20 Pro هوآوی را برعهده دارد؛ البته در میت RS پورش دیزاین، هوآوی از پنل‌های OLED ال‌جی دیسپلی استفاده کرده بود.





منبع : GIZCHINA
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار