کد خبر: ۱۸۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۲ - ۳۰ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 21
مانیتور جدید سامسونگ با نسبت تصویر عجیب مرز بین مدل های حرفه ای و گیمینگ را از بین می برد.

به گزارش آی تابناک : تفاوت بین مانیتورهای گیمینگ و حرفه ای از نظر قیمت و ویژگی ها قابل توجه است، برای مثال در حالی که برای مدل های گیمینگ سرعت در اولویت قرار دارد، دسته دوم روی کیفیت رنگ و نمایشگر تمرکز می کنند.

با این حال سامسونگ اخیرا از مانیتور C43J89 با نمایشگر ۴۳ اینچ با پنل VA و رزولوشن ۳۸۴۰ در ۱۲۰۰ رونمایی کرده که می توان آنرا در هر دو دسته جای داد.

مانیتور C43J89

از ویژگی های قابل توجه مانیتور C43J89 می توان به نسبت تصویر ۳۲ به ۱۰ اشاره کرد که قرار است زاویه دید ۹۹ درجه ای و فضای کافی برای مالتی تسکینگ را به ارمغان بیاورد. یکی از قابلیت های شاخص آن نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی است که به اجرای روانتر بازی ها کمک می کند، با این حال هیچ یک از فناوری های رفرش انطباقی نظیر انویدیا G-Sync یا AMD FreeSync در آن به کار نرفته اند.

C43J89 علاوه بر پشتیبانی از رنگ ۸ بیتی از نسبت کنتراست ۱:۳۰۰۰، زمان پاسخ دهی ۵ میلی ثانیه، پوشش ۹۹ درصدی گاموت رنگی sRGB و حداکثر روشنایی ۳۰۰ لوکس برخوردار است. این مانیتور به لطف فناوری پنل VA قادر به نمایش عمیق تر رنگ مشکی، رنگ سفید شفاف تر و توناژ بهبود یافته است که در نهایت به وضوح بیشتر محتوا منجر می شود.

ویژگی های حالت «محافظ چشم» (Eye Saver) و فناوری «جلوگیری از لرزش» با کاهش انتشار نور آبی به جلوگیری از خستگی چشم گیمرها و کاربران عادی کمک می کنند.

عرض گسترده مانیتور C43J89 آنرا به گزینه ای مطلوب برای قابلیت تصویر در تصویر تبدیل می کند که طی آن نمایشگر به دو بخش مجزا تقسیم شده و هر بخش تصویر دریافتی از منابع مختلف نظیر گیم، وب و فیلم را بدون افت کیفیت و به صورت همزمان به نمایش می گذارد. 

مانیتور C43J89
محصول جدید سامسونگ به دو اسپیکر استریوی ۵ واتی، پورت های ویدئوی HDMI 2.0، DisplayPort 1.2 و درگاه های USB-C، USB 2.0، USB 3.0 و جک ۳.۵ میلیمتری صدا مجهز شده است.

C43J89 در حال حاضر با قیمت ۹۰۰ دلار پیش فروش شده و تا پایان سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد.



منبع : تک کرانچ 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار