کد خبر: ۱۸۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۴ - ۳۰ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 21
در حالی که چند هفته بیشتر به رونمایی از گلکسی نوت ۹ باقی نمانده، مجموعه ای از تصاویر زنده منتسب به این گوشی هوشمند روانه فضای آنلاین شده اند.

به گزارش آی تابناک : این سه تصویر که توسط SlashLeaks منتشر شده، پنل های عقب، جلو و بخش تنظیمات پرچمدار سری نوت را به نمایش می گذارند. نکته جالب این جاست که در یکی از تصاویر نمایشگر موبایل از وسط تا گوشه بالایی شکسته است.

در تصویر مربوط به بخش تنظیمات شماره مدل SM-N960U به چشم می خورد که حاکی از عدم تغییر استراتژی نام گذاری سری نوت است، چرا که شماره مدل گلکسی نوت ۸ نیز SM-N950 بود.

پنل عقب این موبایل نیز بر اساس تمام شایعاتی که پیش از این به گوش می رسید، میزبان دوربینی دوگانه با پیکربندی افقی بوده و سنسور اثر انگشت هم از سمت راست دوربین به بخش زیرین آن منتقل شده است. دو برچسب دیگر هم نشان دهنده شماره IMEI و مدل هستند که با آنچه در بخش تنظیمات دیدیم، انطباق دارد.

در تصویر مربوط به موبایل با نمایشگر شکسته نیز یک بروزرسانی به نمایش گذاشته شده که در صورت درستی نشانگر بروزرسانی امنیتی اندروید برای دهم مرداد است.

گلکسی نوت ۹
گلکسی نوت 9 احتمالاً در رنگ های مشکی، بنفش یاسی، خاکستری، آبی و قهوه ای عرضه شود. بر اساس رندر رسمی که اخیرا از نسخه آبی رنگ گلکسی نوت ۹ منتشر شده، سامسونگ از دو سایه روشن زرد رنگ در طراحی استایلوس جدید بهره گرفته. بخش پایینی قلم که انگشتان کاربر دور آن قرار می گیرد، رنگی مات دارد و بخش بالایی، براق تر به نظر می رسد. رنگ بخش براق هماهنگ با بدنه موبایل است تا هنگام قرار گرفتن درون جایگاه مخصوص خود، شکلی نامتعارف به دستگاه نبخشد.

این پرچمدار که قرار است هجدهم مرداد ماه معرفی شود احتمالا بهایی حدود ۹۶۰ دلار خواهد داشت و از مهمترین بروزرسانی های آن می توان به مجهز شدن استایلوس به بلوتوث و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.




منبع : دیجیاتو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار