کد خبر: ۱۸۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۵ - ۳۰ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 21
لامبورگینی را همه به ساخت ماشین های سوپر اسپورت و خشن میشناسند که علاوه بر مشخصات فنی پر قدرت، چهره زیبا و جذابی نیز دارند.

به گزارش آی تابناک : مهندسین این کارخانه در سانتا آگاتای بولونیا جدیدا برای رکورد شکنی دیگری دست بکار شده اند و این بار یکی از جدید ترین گاو های خشمگین خود یعنی Aventador SVJ را به پیست مخوف و هیجان انگیز Nurburgring Nordschleife فرستاده اند. ایتالیایی ها با انتشار تیزری کوتاه خبر از قمار بزرگ لامبورگینی برای شکستن رکورد خودروهای تولید انبوه در این پیست را بر سر زبان ها انداخته اند.

برای خیلی ها وقتی لامبورگینی سریعترین نسخه اونتادور را با پسوند SVJ که اختصار Superveloce Jota است را معرفی کرد این مساله که روزی باید منتظر خبر رکورد شکنی های این خودرو باشیم قابل پیش بینی بود. به نظر می رسد بالاخره آن روز فرا رسیده است چرا که لامبورگینی با انتشار تیزری کوتاه خبر از حضور این خودرو در پیست مشهور نوربرگرینگ داده است. طبیعتا شرکتی با پیشینه ای مانند لامبورگینی هرگز وقت و هزینه و اعتبار خود را صرف ساخت کلیپی کوتاه که تنها در آن حضور یکی از ماشین های خود در پیستی در آلمان به نمایش گذاشته شده، نخواهد کرد که در ادامه آن هیچ دنباله ای از این اتفاق منتشر نشود.

البته اونتادور SVJ هنوز بصورت رسمی معرفی و روانه بازار نشده ولی چه روشی می تواند بهتر از رکورد شکنی برای معرفی یک خودروی جدید باشد؟ این غول 12 سیلندر نسخه بروزرسانی شده اونتادور SV خواهد بود که تغییراتی مانند استفاده از فیبرکربن در ساخت آن، پکیج آئرودینامیکی پویا، افزایش قدرت موتور به 780 اسب بخار و در نهایت استفاده از فناوری هایی بهبود دهنده فرمان پذیری ماشین مانند کنترل هر 4 چرخ خودرو از جمله آنها می باشد. در حال حاضر پورشه 911 GT2 با زمان 6:47 ثانیه رکورددار خودروهای تولید انبوه در پیست نوربرگرینگ است که این رکورد را نیز با شکستن رکورد لامبورگینی هوراکان پرفورمانته که زمان 6:52 را به نام خود ثبت کرده بود به دست آورده است. به نظر شما لامبورگینی رکورد پیست جهنم سبز را تا چه میزان بهبود خواهد بخشید؟


منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار