کد خبر: ۱۸۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۷ - ۳۰ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 21
روز گذشته اسناد جدیدی از رگولاتوری آمریکا موسوم به FCC منتشر شد که نشان می دهند گلکسی واچ آتی سامسونگ در دو ابعاد مختلف معرفی و عرضه خواهد شد.

به گزارش آی تابناک : در روزهای گذشته و با نزدیک شدن به زمان معرفی این پوشیدنی هوشمند خبرها و شایعات زیادی در رابطه با آن در فضای مجازی منتشر شد، از جمله آنکه مشخص گردید گلکسی واچ نمایشگری گرد با ابعاد ۱.۱۹ اینچ دارد و روز گذشته اسنادی از FCC به دست آمد که به نمایشگر ۱.۳ اینچی گرد برای این ساعت هوشمند اشاره دارد.

در این اسناد دو اندازه مختلف برای نمایشگر گلکسی واچ در کنار هم نمایش داده شده اند و همانطور که مشاهده می کنید این دو ساعت تفاوت های اندکی با یکدیگر دارند. طبق آنچه از روی این طرح ها میتوان حدس زد گلکسی واچ بزرگ تر با در نظر داشتن شکل شاسی اش احتمالا همان نسخه اسپورت است در حالی که مدل کوچک تر طراحی سنتی تری دارد ضمن آنکه بندهای قابل تعویضی هم برایش درنظر گرفته شده اند.

گلکسی واچ

البته اشاره کنیم هر دوی این مدل ها نامی یکسان خواهند داشت و از طیف گسترده باندهای LTE و همچنین Wi-Fi 2.4GHz b/g/n پشتیبانی خواهند کرد. در اسناد منتشر شده از FCC گلکسی واچ بزرگ تر با شماره مدل SM-R805 مشخص شده و شماره مدل نسخه کوچک تر آن SM-R815 است.

طبق خبرهای منتشر شده انتظار می رود که این ساعت جدید در کنار گلکسی نوت ۹ در تاریخ ۱۸ مردادماه رونمایی شود و در صورتی که معرفی آن در این تاریخ رخ ندهد آنگاه احتمالا باید در IFA برلین منتظر رخ نمایی این ساعت هوشمند باشیم.

در انتها بد نیست اشاره کنیم که طبق اخبار جسته و گریخته ای که تا به امروز در رابطه با این ساعت هوشمند منتشر شد می دانیم که گجت مورد بحث قرار است برخلاف سال های پیش با نام تجاری گلکسی واچ رونمایی شود اما همچنان از سیستم عامل تایزن (تازه ترین نسخه آن یعنی تایزن ۴.۰) بهره خواهد برد.



منبع : جی اس ام آرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار