کد خبر: ۱۸۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۹ - ۳۰ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 21
یکی از استارت‌آپ‌ها موفق به طراحی سامانه‌ای شده است که در آن می‌توانید مواد غذایی روزمره را با راهکار‌های پزشکی بخرید.
به گزارش آی تابناک : اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش بنیان و همچنین طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را به دنبال دارد.

برای خرید محصولات غذایی یا باید به سراغ فروشگاه‌های بزرگ برویم یا از چندین فروشگاه کوچک و در دسترس مواد غذایی مورد نیاز خود را خریداری کنیم که این موضوع در دنیای امروز که حتی یک دقیقه هم اهمیت بسیاری دارد،‌ کار سختی است ولی یکی از استارت‌آپ‌ها برای پاسخ به نیاز خانوارها‌ سوپر مارکتی‌ را طراحی کرده است که کار شما را آسان می‌کند.

این سامانه استارت‌آپی در هر لحظه و هر زمان نیاز شما را پاسخ می‌دهد و تنها کافیست وارد سوپر مارکت مجازی شوید تا مواد غذایی مورد نیازتان هر ساعت و روزی که بخواهید، درب منزلتان‌ به شما تحویل داده شود.

امکان مقایسه مواد غذایی در سامانه استارت‌آپی
هر یک از مواد غذایی و میوه‌ها دارای خواص مخصوص خود هستند؛ برای مثال اگر به دنبال افزایش کلسیم و یا آهن در بدن خود هستید، باید از میوه‌های مخصوصی استفاده کنید و یا برای آنکه در فصل تابستان دچار گرما زدگی نشویم باید دور بعضی از مواد غذایی را خط بکشیم که در این سامانه استارت‌آپی تمام این خواص و راهکار‌های پزشکی نوشته شده‌اند و شما به راحتی هر چه تمام‌تر می‌توانید آنها را خریداری کنید.

از جمله قابلیت‌های دیگری که در این سامانه وجود دارد، امکان مقایسه کالاها با یکدیگر است به طوری که در برابر شما یک محصول از دو شرکت مختلف قرار می‌گیرد و شما با مقایسه کیفیت آن می‌توانید یکی را خریداری کنید.

این سامانه با هدف آسان کردن زندگی افراد و کمک به آنها، طراحی شده است.




منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار