کد خبر: ۱۸۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۷ - ۳۰ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 21
اگر تعجب می کنید که چرا تمام غول های دنیای تکنولوژی رقابتی فشرده را برای تولید اسپیکرهای هوشمند آغاز کرده اند، پس باید بدانید که تا امروز تنها ۱۸ درصد از افراد بالای ۱۸ سال آمریکایی این گجت های تازه وارد را به خانه یا محل کار خود آورده اند.

به گزارش آی تابناک : هنوز بازار بزرگ و دست نخورده ای در سرتاسر دنیا برای ورود بلندگوهای هوشمند وجود دارد که سبب شده شرکت ها برای تصاحب آن با یکدیگر رقابت کنند. بر اساس این گزارش حدود ۷۴ درصد خریداران دیوایس های مورد بحث کمتر از یک سال است که اقدام به این کار کرده اند. نکته جالب دیگر آن است که افراد مسن بیشتر و پیش تر از هر گروه دیگری به این دستیارهای خانگی علاقه نشان داده و روی به استفاده از آنها آورده اند.

بازار اسپیکرهای هوشمند کاربران آمریکایی

برای بیشتر کاربران، اسپیکرهای هوشمند به ابزاری ایدال جهت گوش فرا دادن به موسیقی تبدیل شده اند. حدود ۹۰ درصد از این افراد از بلندگوی هوشمند خود برای شنیدن موسیقی آنلاین بهره می برند. کاربردهای مهم بعدی به ترتیب باخبر شدن از وضعیت آب و هوا، دریافت پاسخ سوالات، تنظیم زنگ هشدار و یادآور، مطلع شدن از نتایج مسابقات و اعلام ساعت هستند. تنها ۳۰ درصد از کاربران از اسپیکرهای هوشمند برای کنترل سایر ابزارهای هوشمند در محل زندگی خود استفاده می کنند.

در ادامه می توانید سایر نتایج بررسی های NPR در خصوص اسپیکرهای هوشمند را در قالب نمودارهای مقایسه ای مشاهده کنید.

بازار اسپیکرهای هوشمند کاربران آمریکایی
بازار اسپیکرهای هوشمند کاربران آمریکایی
بازار اسپیکرهای هوشمند کاربران آمریکایی
بازار اسپیکرهای هوشمند کاربران آمریکایی
بازار اسپیکرهای هوشمند کاربران آمریکایی
بازار اسپیکرهای هوشمند کاربران آمریکایی
بازار اسپیکرهای هوشمند کاربران آمریکایی
بازار اسپیکرهای هوشمند کاربران آمریکایی
بازار اسپیکرهای هوشمند کاربران آمریکایی




منبع : NPR
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار