کد خبر: ۱۸۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۳ - ۲۹ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 20
نیکون در برخی از سایت‌های خود، دوربین‌های کی‌میشن (KeyMission) خود را در فهرست محصولاتی قرار داد که تولیدشان متوقف شده است.
به گزارش آی تابناک : سایت نیکون‌رومرز (NikonRumors) که همین چند روز پیش خبر توقف تولید دوربین‌های بدون آینه سری 1 نیکون را منتشر کرده بود، از پایان عرضه دوربین‌های ورزشی و 360 درجه این شرکت نیز خبر داد.

چند سایت رسمی نیکون، دوربین‌های ورزشی و 360 درجه این شرکت را در گروه محصولاتی قرار دادند که دیگر تولید نمی‌شوند. دوربین KeyMission 80 در شعبه انگلیسی فروشگاه آنلاین نیکون جزو محصولاتی دسته‌بندی شده است که تولیدشان متوقف شده است. دوربین KeyMission 360 نیز در سایت ژاپنی نیکون در گروه محصولات قدیمی جای گرفته است.  

این اتفاق دور از انتظار نبود. نیکون دیر به بازار دوربین‌های اکشن یا اصطلاحاً ورزشی گام  نهاد. نخستین محصول نیکون از این مجموعه، KeyMission 170 بود که با وجود رقبای جاافتاده‌تر این بازار از جمله «گوپرو» نتوانست موفقیتی به دست آورد. نظیر این اتفاق برای KeyMission 360 نیز رخ داد و محصول یادشده نتوانست در بازار رو به رشد دوربین‌های 360 درجه سهمی به دست آورد.

 

یکپارچه‌سازی

از انتشار خبر توقف تولید دوربین‌های سری 1 و نیز احتمال توقف تولید دوربین‌های سری «کی‌میشن» می‌توان دریافت که نیکون درصدد یکپارچه‌سازی محصولات خود بر آمده است.

با حذف این دوربین‌ها از فهرست تولیدات نیکون این شرکت می‌تواند مجدداً بر کسب‌وکار اصلی خود تمرکز کند. حرکت اخیر همچنین می‌تواند پیش‌درآمدی باشد بر خبری که انتظارش را داریم: معرفی نخستین دوربین بدون آینه فول‌فریم نیکون.





منبع : تکرادار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار