کد خبر: ۱۸۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۶ - ۲۹ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 20
عنوان فانتزی همراه با مبارزات قرون وسطایی For Honor با وجود مشکلاتی در زمان عرضه توانسته در ردیف بازی های موفق شرکت یوبی سافت قرار گیرد.
به گزارش آی تابناک : در ماه فوریه این شرکت اعلام کرد که تا کنون 7.5 میلیون کاربر در این بازی ثبت نام کرده اند و از این بین به صورت چشم گیری یک میلیون از آن ها روزانه این بازی را انجام می کنند .

 به تازگی یوبی سافت در جلسه گزارش مالی سه ماه گذشته خود اعلام کرده است که کاربران این بازی در حال حاضر به بیش از 10 میلیون نفر در سراسر جهان رسیده است که این تعداد کاربر یک عدد بسیار بزرگ و عالی به شمار می آید . البته این تعداد کاربر ثبت نامی به منزله همین تعداد فروش بازی نیست زیرا بسیاری از کاربران آخر هفته ها به صورت رایگان در این بازی ثبت نام می  کنند اما به هر حال ، باز هم این دستاورد بزرگ و قابل توجهی به حساب می‌آید .

در آینده باید دید شرکت یوبی سافت چه برنامه ای برای حفظ و افزایش تعداد کاربران خود در نظر دارد . یوبی سافت با توجه به بازخورد های کاربران و بهبود نقاظ ضعف بازی بسیاری از طرفداران این مجموعه را غافلگیر کرده است و احتمالا به این روند خود نیز ادامه خواهد داد .  شایان ذکر است که بازی For Honor در حال حاضر برای پلتفرم های پلی استیشن 4 ، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی در دسترس است .





منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار