تاریخ انتشار: ۱۶:۳۵ - ۲۹ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 20
یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان موفق به تولید سامانه‌ای شده است که در‌های جدیدی از فضای مجازی را به روی شما باز می‌کند.
به گزارش آی تابناک : اختراعات مخترعان در شرکت‌های دانش بنیان است که رشد و پیشرفت کشور را به دنبال دارد و سپس پیشرفت کشور می‌شود.

یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان موفق به طراحی سیستم یکپارچه‌ای شده است که وظیفه مدیریت سیستم کامپیوتری شما را بر عهده دارد؛ این شبکه اینترنتی محیط‌های اجتماعی مختلف را مدیریت می‌کند.

در هریک از محیط‌های اجتماعی بزرگ مانند بانک ها، هتل‌ها، شرکت‌های بین‌المللی و غیره  افراد بسیاری به اینترنت متصل می‌شود و اطلاعات هریک از آن‌ها جهت جلوگیری از هک شدن باید در سامانه مخصوص ثبت شود؛ این سامانه دانش‌بنیان هنگامی که کاربری به اینترنت متصل شود سریعا اطلاعات اولیه او را دریافت و ثبت می‌کند تا در مراجعه بعدی به راحتی وارد اینترنت شود.

ثبت اطلاعات در سامانه های اینترنتی به وسیله سیستم‌های دانش‌بنیان
به گفته مدیر این استارت‌آ‌پ برای شناسایی کاربران خاص در شبکه اینترنتی اطلاعات خاصی مورد نیاز است که این سامانه به راحتی می‌تواند آن  را دریافت کند؛ برای مثال اگر شما کارمند بانک باشید اطلاعات اولیه شما از قبیل نام کاربری و شناسه ورود ثبت شده است و بر اساس علاقه‌مندی که دارید سایت‌های مختلف برایتان نمایش داده می‌شود.

همچنین اگر در هریک از شبکه‌های اجتماعی عضو باشید با وارد شدن به این سامانه رمز ورود و نام کاربری شما نمایش داده می‌شود و به دریچه فناوری وصل می‌شوید.




منبع : باشگاه خبرنگاران 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار