تاریخ انتشار: ۱۶:۰۲ - ۲۹ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 20
اینستاگرام با انتشار پستی در وبلاگ خود اعلام کرده که از این پس، می‌توانید در محیط پیام‌های دایرکت از آنلاین بودن دوستان خود با خبر شوید.

به گزارش آی تابناک : روش مطلع شدن از این موضوع، شباهت انکار ناپذیری به فیسبوک مسنجر دارد که تقریبا از همین روش استفاده می‌کند.

برای دوستانی که دنبال می‌کنید یا افرادی که در دایرکت با آن‌ها به چت و گفتگو پرداخته‌اید، زیر عکس پروفایل یک آیکن چراغ قرار گرفته که در صورت آنلاین بودن به رنگ سبز در می‌آید.

البته درست مثل اپلیکیشن‌های پیام‌رسان، می‌توان آنلاین بودن را از دیگران مخفی نگه داشت. برای این کار می‌بایست وارد تنظیمات اینستاگرام شده و Activity Status را غیر فعال کنید.

اینستاگرام

اینستاگرام با ارائه این قابلیت، دو هدف را دنبال می‌کند: یکی این که میزان تعامل کاربران برای اشتراک‌گذاری محتوا با هم افزایش پیدا کند و دیگر این که آمار گفتگوهای آنلاین و لحظه‌ای در بخش دایرکت رو به بهبودی برود چرا که با Activity Status، کاربران می‌توانند بفهمند که چه زمانی امکان گفتگو با دیگران را در لحظه خواهند داشت.

اگر هنوز این تغییرات را در بخش دایرکت نمی‌بینید نگران نباشید. این به‌روزرسانی به صورت تدریجی منتشر می‌شود و شاید لازم باشد که یکی دو روز برای دریافت آن منتظر بمانید.

نظرتان در مورد این تغییر چیست؟ فکر می‌کنید نمایش آنلاین بودن افراد بتواند به افزایش تعامل کاربران در محیط دایرکت کمک کند؟



منبع : فون آرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار