کد خبر: ۱۸۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۸ - ۲۹ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 20
مایکروسافت به تازگی اعلام کرده است که از 1 سپتامبر 2018 اپلیکیشن قدیمی اسکایپ را بازنشست خواهد کرد. این شرکت، اسکایپ جدید (ورژن 8.0) را برای دسکتاپ منتشر خواهد کرد که جایگزین ورژن 7.0 خواهد شد.

به گزارش آی تابناک : اسکایپ جدید ویندوز در کنار بهبود اجرا و قابلیت اعتماد، با مشخصه‌های جدید زیر منتشر می‌شود:

  • ویدیوی HD رایگان و تماس‌های جمعی: با هر دستگاهی که روی آن از اسکایپ استفاده می‌کنید، با 1 تا 24 نفر از دوستان، خانواده یا همکاران خود جمع شوید. همه را با وضوح بالا ببینید، ویدیوهای 1080px مشاهده کنید و هرچه می‌خواهید را به اشتراک بگذارید.
  • پیام‌رسانی بهینه‌تر: احساس خود را با واکنش نشان دادن به پیام‌ها در مکالمات بیان کنید. از @ استفاده کنید تا به آسانی در گفت‌وگوی گروهی توجه کسی را جلب کنید. به سادگی به دنبال نشانه @، اسم‌شان را تایپ کنید تا اعلانی برای آن‌ها بفرستید. شما می‌توانید به راحتی همه اشاره‌هایی که به شما شده است، را بیابید و به اشخاصی که در مرکز اعلان هستند بازگردید.
  • گالری رسانه‌ی گفت‌وگو: به دنبال لینک یا تصویری هستید که چند هفته پیش فرستاده شد؟ گالری رسانه‌ی گفت‌وگو، پیدا کردن فایل‌ها، لینک‌ها و تصاویری که در یک گفت‌وگو به اشتراک گذاشته شده بودند را آسان می‌کند؛ چه برای دیروز و چه برای ماه پیش باشد. دیگر نیازی به بالا و پایین کردن تاریخچه گفت‌وگو نیست، فقط روی گالری، زیر نام گفت‌وگو کلیک کنید تا همه‌ی فایل‌ها، لینک‌ها و تصاویر گفت‌وگو را ببینید.
  • تصاویر، ویدیوها، و فایل‌های دیگر را به اشتراک بگذارید: هم‌زمان تا 300 مگابایت فایل را در اسکایپ به اشتراک بگذارید؛ فقط با کشیدن و گذاشتن آن‌ها درون پنجره گفت‌وگو.



منبع : MSPU 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار