کد خبر: ۱۸۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۶ - ۲۹ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 20
شرکت سامسونگ پیشتر دعوتنامه رویداد رونمایی از فبلت جدید گلکسی نوت 9 را ارسال کرده که خبر از معرفی این گوشی هوشمند پرچمدار در 9 آگوست سال جاری می دهد. گوشی هوشمندی که تاکنون با انبوهی از شایعات پیرامون آن رو به رو شدیم.
به گزارش آی تابناک : حال در اخباری تازه انتشار یافته مشخص شد Galaxy Watch ساعت هوشمند تایزنی جدید این شرکت نیز طی رویداد 9 آگوست گلکسی نوت 9 معرفی می شود. این ساعت پیشتر به عنوان Galaxy Gear S4 شناخته می شد و در حال حاضر با برند تجاری جدید Galaxy Watch کشف شده است.

آخرین شایعه مشخص کرد Galaxy Watch از بیکسبی یا همان دستیار هوشمند دیجیتالی سامسونگ پشتیبانی می کند. این دستیار قرار است علاوه بر گوشی های هوشمند پرچمدار سامسونگ در محصولات دیگر کمپانی نیز به کار گرفته شود. انتظار داریم Galaxy Watch از باتری پرظرفیت تری نسبت به ساعت فعلی برخوردار باشد تا تجربه کاربری طولانی تری را رقم زند. گفته می شود ساعت با سیستم عامل تایزن معرفی خواهد شد و ممکن است نسخه Google Wear نیز برای آن در نظر گرفته شود. اطلاعات دقیق و کافی در دست نیست تا به آن اشاره کرد و باید منتظر ماند تا Galaxy Watch در آینده نزدیک رونمایی شود.

در اخباری مرتبط گلکسی نوت 9 نیز با مشخصاتی چون صفحه نمایش 6.4 اینچی QHD+، حافظه رم 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 تا 256 گیگابایتی، سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو، باتری 4000 میلی آمپری، پردازنده اسنپدراگون 845 یا اگزینوس 9810، دوربین اصلی دوگانه 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و برخی دیگر همراست. پیش بینی می شود دو محصول یعنی گلکسی نوت 9 و Galaxy Watch را در کنار یکدیگر مشاهده کنیم و سامسونگ هر دو مدل را در یک تاریخ رونمایی کند. شایعات بسیاری وجود داشته و هیچ یک توسط سامسونگ به تایید یا تکذیب نرسید تا بتوان به حقیقت اشاره داشت.




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار