کد خبر: ۱۸۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۹ - ۲۹ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 20
در کنفرانس E3 امسال مایکروسافت به هر نحوی که فکرش را بکنید، کاربران خود را شگفت زده کرد. اما شاید تنها چیزی که همگان را بیش از پیش سوپرایز کرد، این بود که آقای فیل اسپنسر با اشاره‌ای گذرا به همه فهماند که شرکت مایکروسافت که به تازگی قدرتمندترین کنسول دنیا را ساخته بود، در حال کار روی نسل بعدی ایکس باکس است. حال تحلیلگر صنعت بازی آقای مایکل پتچر معتقد است که مایکروسافت قبل از سونی کنسول جدید خود را منتشر خواهد کرد. در ادامه با تیم کافه ایکس باکس همراه باشید.
به گزارش آی تابناک : البته حرف آقای فیل اسپنسر را نمی‌توان به عنوان یک معرفی رسمی از ایکس باکس بعدی تلقی کرد. به نظر شما اسم بعدی ایکس باکس چه خواهد بود؟( ایکس باکس دو؟ ایکس باکس 720؟ ایکس باکس 4؟ بگذارید فعلا به همان ایکس باکس بعدی قناعت کنیم!) به هر حال مردم با شنیدن این خبر شگفت زده شدند چرا که نسل کنونی کنسول‌ها هم‌چنان برای آن‌ها تازگی دارد. پس حتی اشاره به نسل بعدی هم کمی غیرمنتظره و زودرس به نظر می‌رسد.

تحلیلگر صنعت بازی آقای مایکل پتچر از شرکت Wedbush Securities، طور دیگری فکر می‌کند و حرف آقای اسپنسر را کاملا منطقی می‌داند. وبسایت Gamingbolt اخیرا با آقای پتچر مصاحبه‌ای کرده و یکی از سوالات آن درباره نسل بعدی ایکس باکس بوده است. او بر این عقیده بوده که اگرچه صاحبان فعلی ایکس باکس وان ایکس (کنسولی که تنها یک سال از عرضه آن می‌گذرد) با شنیدن این خبر احساس ناراحتی ‌می‌کنند اما مایکروسافت قطع به یقین نسل بعدی ایکس باکس خود را قبل از این که سونی PS5 خود را عرضه کند، به بازار خواهد فرستاد و سال 2020 را به عنوان سال عرضه آن مشخص خواهد کرد.

من مطمئنم که مایکروسافت می‌خواهد اول از همه کنسول خود را عرضه کند و صد البته یقین دارم که ایکس باکس جدید نیز از قابلیت بکوارد پشتیبانی خواهد کرد. من می‌دانم که این خبر برای خریداران ایکس باکس وان ایکس گران تمام شده است اما آن‌ها باید بدانند که هر چهار سال یک بار در خانواده کنسول‌ های بازی دگرگونی ایجاد می‌شود. حدس من این است که مایکروسافت کنسول خود را در سال 2020 عرضه خواهد کرد اما اگر آن‌ها بفهمند که سونی PS5 را در آن سال عرضه می‌کند، حتما سریع‌تر از آن عمل خواهند کرد.

خبر نسل بعدی ایکس باکس به یکی از داغ‌ترین مباحث چند وقت اخیر تبدیل شده است. تحلیل‌گران دیگری نیز بر این باورند که خبر معرفی نسل بعدی ایکس باکس تاثیری در فروش ایکس باکس وان نخواهد داشت. با این حال خود مایکروسافت درگیر ساخت کنسول جدید خود بوده و باید منتظر باشیم تا ببینیم که چگونه می‌توان کنسولی قدرتمندتر از ایکس باکس وان ایکس ساخت!




منبع : GAMINGBOLT 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار