کد خبر: ۱۸۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۳ - ۲۸ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 19
شرکت سامسونگ برای سال جاری محصولات مختلفی را برای معرفی در نظر گرفته که از جمله باید به گلکسی نوت 9، گلکسی واچ یا همان گییر اس 4، تبلت گلکسی تب A2 و در نهایت گلکسی تب اس 4 پرچمدار اشاره کرد. این تبلت مدتهاست در صدر اخبار شایعه وار قرار داشته و تاکنون سامسونگ هیچ تایید یا تکذیبی نداشته است. بیشتر اخبار منتشر شده این تبلت از سوی رگولاتوری ها بوده یا پایگاه های داده.
به گزارش آی تابناک : حال به تازگی جزئیات کامل تری مربوط به گلکسی تب اس 4 فاش شده که نشان می دهد سامسونگ ویژگی های بیشتری را برای این مدل در نظر گرفته است. همچون نسل قبل صفحه نمایش وضوح QHD داشته و نسبت تصویر آن 16:10 است. نمایشگر 10.5 اینچی Super AMOLED  با رزولوشن 2560*1600 پیکسلی، حافظه رم 4 گیگابایتی LPDDR4X ، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، بلوتوث 5.0، WiFi, GPS، پورت USB 3.1، پردازنده اسنپدراگون 835 و چندی دیگر اشاره کرد.

در بخش دوربین گلکسی تب اس 4 به ماژول 13 مگاپیکسلی در قسمت عقب و یک ماژول 8 مگاپیکسلی در قسمت جلو مجهز است. یکی از بهترین بخش ها باتری پرظرفیت 7300 میلی آمپری بوده که ساعت ها کاربر را در کنار این تبلت سرگرم می سازد. سیستم عامل این مدل اندروید 8.1 اوریو خواهد بود و رابط کاربری آن نیز همانند سایر مدل ها سامسونگ اکسپرینس 9.0 است. جزئیات بیشتری در دست نیست تا به آن اشاره داشت و پیش بینی می شود سامسونگ این تبلت رده بالا را همزمان با گلکسی نوت 9 یا در ایفا 2018 آلمان رونمایی کند. متاسفانه اطلاعات کامل تری در دست نیست و به نظر می رسد بیشتر اطلاعات پیرامون این تبلت فاش شده است. متاسفانه قیمت و تاریخ عرضه تاکنون افشا نشده و باید انتظار داشت نسبت به مدل قبلی اختلاف کوچکی داشته و در آگوست یا سپتامبر امسال به فروش برسد.



منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار