کد خبر: ۱۸۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۸ - ۲۸ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 19
امروز مایکروسافت اعلام کرد که در گیمزگام در کلن، هیچ سوپرایزی ندارد. در این اعلامیه، شرکت اعلام کرده است که در 21 آگوست، ساعت 7:30 بعد از ظهر، “تمام موارد جدید سخت افزاری و لوازم جانبی ایکس باکس” را در Insider Xbox عرضه خواهد کرد.
به گزارش آی تابناک : در اعلامیه Xbox Wire، این شرکت در واقع تایید کرده است که باندل‌های جدید کنسول وجود دارد که واقعا تعجبی ندارد. یکی از چیزهایی که شرکت می‌تواند انجام دهد این است که برخی از دستگاه‌های کاستوم ایکس باکس وان ایکس را پخش کند، همانطور که چندین بار برای وان اس انجام شد.

اما آنچه که ما نیز احتمالا شاهد آن هستیم، یک کنترلر Elite جدید است که باید مدت ها پیش می‌آمد. با توجه به موارد فاش شده، کنترلر جدید در نهایت یک پورت USB Type-C را جایگزین micro-USB قدیمی می‌کند، و شامل اتصال بلوتوث نیز خواهد بود. این بدان معنی است که شما به یک آداپتور بی سیم ایکس باکس یا یک کابل نیاز ندارید که آن را به رایانه خود وصل کنید.

این داک به عنوان یک شارژر عمل می‌کند، بنابراین به محض اینکه آن را بردارید، روشن می‌شود. قابلیت جدیدی نیز مبنی بر تنظیم تنش و مقاوت آنالوگ استیک‌ها وجود دارد که به وسیله آن‌ها می‌توانید میزان نرمی چرخش استیک‌ها را به طور دلخواه خود دربیاورید. علاوه بر این‌ها تریگر های سه مرحله‌ای نیز به کنترلر اضافه شد‌ه‌اند.

اطمینان حاصل کنید که در 21 آگوست سایت را چک کنید تا از موارد جدیدی که مایکروسافت در گیمزکام معرفی می‌کند، اطلاع پیدا کنید.



منبع : neowin 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار