کد خبر: ۱۸۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۲ - ۲۸ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 19
حتما می‌دانید که غول موتورهای جستجو، مدت‌ها پیش Google Now را جایگزین یک فید خبری جدید کرده که به اندازه گذشته جذاب و انعطاف‌پذیر نیست. همین موضوع هم صدای اعتراض کاربران را درآورده و موجب سرازیر شدن بازخوردهای منفی گسترده‌ای به سوی گوگل شده است.

به گزارش آی تابناک : به دنبال این موضوع، گوگل تصمیم گرفته که برای جلب رضایت کاربران بعضی از قابلیت‌های قدیمی گوگل ناو را به دستیار جدید، یعنی گوگل اسیستنت بازگرداند. یکی از این قابلیت‌ها که گوگل از آن تحت عنوان Visual Snapshot یاد می‌کند، صفحه‌ای است که چکیده‌ای از اطلاعات مفید را بسته به زمان روز، موقعیت جغرافیایی و آخرین تعامل‌‌ها با دستیار هوشمند به کاربر ارائه می‌کند.

گوگل اسیستنت

این خصوصیت که به زودی به نسخه‌های iOS و اندروید گوگل اسیستنت اضافه می‌شود، دارای یک آیکن مجزا در گوشه بالا و سمت راست اپلیکیشن خواهد بود. البته کاربران iOS می‌توانند به محض باز کردن اپلیکیشن گوگل اسیستنت، بلافاصله نیم نگاهی به این قابلیت و محتوایی که ارائه کرده داشته باشند.

به گفته گوگل، قابلیت ویژوال اسنپ‌شات طی ماه‌های آینده می‌تواند اطلاعات بیشتری را هم به کاربران ارائه کند چرا که تعامل با سرویس‌های دیگری مثل گوگل کیپ، Any.do، Todoist و جستجوگر بینگ هم در برنامه‌های اهالی مانتین ویو قرار دارد.

همچنین یک بخش دیسکاوری هم به این قابلیت اضافه خواهد شد تا بتواند فعالیت‌های دور و اطراف را به نمایش کاربران درآورد یا این که پیشنهاداتی برای گوش دادن به موزیک و پادکست یا یادآور محل پارک خودرو را به آنان ارائه نماید. طبیعتا برای بهره‌گیری از این اطلاعات، لازم است که نوتیفیکیشن‌های اسیستنت فعال باشند تا بتوانید بلافاصله از آن‌ها با‌خبر شوید.



منبع : فون آرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار