کد خبر: ۱۸۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۱ - ۲۷ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 18
از این پس کاربران می‌توانند تنها با پرداخت اشتراک ماهیانه بازی World of Warcraft، تمامی محتویات این بازی را رایگان تجربه کنند.

به گزارش آی تابناک : در گذشته کاربرانی که قصد تجربه بازی World of Warcraft و بسته‌های الحاقی‌اش را داشتند، باید در کنار پرداخت اشتراک ماهیانه، مبلغی نیز برای بازی اصلی و بسته‌های الحاقی می‌پرداختند. حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، دیگر نیازی به هزینه کردن برای بازی و بسته‌های الحاقی World of Warcraft نیست.

از این پس کاربران تنها با پرداخت ماهیانه ۱۴.۹۹ دلار که حق اشتراک ماهیانه بازی World of Warcraft است، می‌توانند به بازی اصلی و محتویاتی که تا به حال برای آن عرضه شده است، دسترسی رایگان داشته باشند. به عبارتی دیگر Battle Chest که حاوی بازی اصلی و بسته‌های الحاقی World of Warcraft بود، در فروشگاه آنلاین بلیزارد برای خرید در دسترس نیست. از این‌رو اگر جزو کاربران جدید یا قدیمی World of Warcraft هستید، می‌توانید تنها با شارژ حساب کاربری‌تان تمامی بسته‌های الحاقی از جمله بسته الحاقی Legion، ششمین بسته الحاقی WOW، را تجربه کنید.

این تغییرات مدتی پس از به روزرسانی اخیر World of Warcraft روی بازی اعمال شد که این آپدیت، در واقع آپدیت آماده‌سازی برای بسته الحاقی Battle for Azeroth، هفتمین بسته الحاقی WOW، بود که در تاریخ ۲۳ مرداد ماه (۱۴ آگوست) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. در این میان اشاره کنم که بسته الحاقی Battle for Azeroth پولی است و ۴۹.۹۹ دلار قیمت دارد و اگر مشتاق تجربه این بسته الحاقی هستید، باید مبلغ مورد نظر را بپردازید.





منبع : POLYGON 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار