تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۲۷ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 18
قیمت بیت کوین دوباره روند صعودی پیدا کرده و دیگر ارزهای دیجیتال هم وضعیت خوبی را تجربه می کنند.

به گزارش آی تابناک : در حال حاضر نمودارهای سبز رنگ در لیست 100 کوین برتر دیجیتال به چشم می خورند که به طور میانگین رشد 10 درصدی قیمت ها را طی 24 ساعت گذشته نشان می دهند.

قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال

طی ماه گذشته این اولین بار است که قیمت بیت کوین به بالای 7000 دلار می رسد تا از مخمصه تابستانی و گیر کردن در کانال 6000 دلاری فرار کند. اوایل ماه ژوئن قیمت بیت کوین حدود 7500 دلار بود و اکنون هم به همین سمت حرکت می کند اما احتمالاً افزایش قیمت بالای 7750 دلار با مقاومت بازار روبرو خواهد شد. با این حال هنوز با قیمت بالای 10 هزار دلار ماه مارس اختلاف زیادی را شاهد هستیم. در زیر نمودار سه ماهه قیمت بیت کوین را می بینید:

قیمت بیت کوین

نمودار قیمت بیت کوین در سه ماه اخیر

سیگنال های مثبت بازار ارزهای دیجیتال فقط به بیت کوین محدود نمی شود. در حال حاضر 24 مورد از 100 کوین برتر طی 24 ساعت گذشته رشد دورقمی را تجربه کرده اند، از جمله 0x و Zcash که دو مورد از بهترین ارزهای سال 2018 برای سرمایه گذاری محسوب می شوند. از جمله دلایل افزایش هماهنگ قیمت ارزهای دیجیتال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قانون گذاران آمریکایی قصد دارند مبادله توکن ها را به شکل اوراق بهادار از طریق Coinbase ممکن کنند
  • Coinbase (یکی از بزرگ ترین مراکز تبادل ارز دیجیتال) قصد دارد از ارزهای جدیدی مانند Cardano و Stellar و Zcash پشتیبانی کند
  • دیوید سولومن، مدیر ارشد عملیات کنونی مؤسسه Goldman Sachs که از طرفداران ارزهای دیجیتال است، به سمت مدیر عامل ارتقاء پیدا می کند
  • شرکت ژاپنی Line قصد دارد مرکز مبادله جدیدی به نام BitBox را برای ارزهای دیجیتال راه اندازی کند

اینها فقط بخشی از سیگنال های مثبت به بازار ارزهای دیجیتال هستند و حتماً عوامل دیگری هم در این موضوع دخیلند. باید دید آیا بیت کوین و دوستانش می توانند این روند مثبت را حفظ کنند یا روند نزولی سال 2018 ادامه می یابد.





منبع : تک کرانچ 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار