تاریخ انتشار: ۱۴:۳۸ - ۲۷ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 18
اصولاً زمانی که پروفایل اینستاگرام خود را از حالت خصوصی درمی‌آورید و پروفایلتان را عمومی می‌کنید، دیگر همه می‌توانند پست‌های شما را مشاهده کنند.

به گزارش آی تابناک : حتی اگر شخصی را بلاک کنید، او باز هم قادر است که با پروفایل دیگری به صفحه‌ی شما سر زده و پست‌ها یا استوری‌های شما را ببیند.

اینستاگرام

از این رو شبکه اجتماعی یاد شده سعی دارد که به کاربران ابزار بیشتری برای کنترل دنبال‌کنندگانشان بدهد و به همین دلیل بعضی از پروفایل‌های عمومی قادرند که فالوور‌های خود را حذف کنند.

پیش از این، اکانت‌های خصوصی می‌توانستند دنبال‌ کنندگان مزاحمشان را حذف کرده و از دسترسی آنها به محتوایشان جلوگیری کنند.

اینستاگرام

با این وجود، اکنون بسیاری از پروفایل‌های عمومی نیز می‌توانند به صورت دستی، افراد به خصوصی را از لیست دنبال‌کنندنشان خارج کنند.

گزارش شده این قابلیت ویژه چند ماهی است که بوجود آمده و کم کم به کاربران بیشتری اجازه داده شده تا از این ویژگی کاربردی بهره ببرند.

مسئولین این شبکه‌ی اجتماعی تایید کرده‌اند که چنین قابلیتی در حال حاضر وجود دارد و تعدادی از اکانت‌های عمومی فعلاً به صورت آزمایشی قادرند که فالوور‌هایشان را حذف کنند اما برنامه مشخصی برای عرضه این ویژگی برای تمامی کاربران اینستاگرام اتخاذ نشده و زمانش هنوز مشخص نیست.

شاید شما هم نمی‌خواهید دیگر یکی از دوستان قدیمی‌ یا شرکای قبلی زندگیتان قادر باشند عکس‌ها یا ویدیو‌های شما را مشاهده کنند. در این مواقع بلاک کردن آنها می تواند گزینه‌ی مناسبی باشد اما مسلماً حذفشان خشونت کمتری دارد.

اینستاگرام

اینستاگرام خاطرنشان کرده که دنبال کنندگانی که حذف می‌شوند درباره این موضوع اعلانی دریافت نمی‌کنند و ممکن است حتی متوجه این اتفاق نیز نشوند.

اینستاگرام در خردادماه با انتشار یک به‌روزرسانی، امکان میوت کردن صفحات را به این پلتفرم اضافه کرد. شما می‌توانستید با استفاده از این ویژگی دیگر پست‌ها و استوری‌های یک صفحه خاص را در تایم‌لاین خود مشاهده نکنید.

اینستاگرام

مدت‌ها بود که جای خالی این ویژگی مطلوب حس می‌شد چرا که اغلب ما به دلایلی نمی‌توانیم دوستان و آشنایان نزدیکی که در روز تعداد زیادی پست عجیب و غریب منتشر می‌کنند را از دایره افرادی که دنبال می‌کنیم حذف کرده یا بلاکشان کنیم.

حال از نظر شما کدامیک از این سه روش یعنی بلاک، میوت یا حذف، بهترین گزینه برای کنار گذاشتن روابط اینستاگرامی است؟



منبع : دیجیاتو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار