کد خبر: ۱۸۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۹ - ۲۷ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 18
دنیای فناوری در سال‌های اخیر با سرعت بیشتری در حال حرکت به سمت حذف اتصال بی‌سیم و استفاده از فناوری وایرلس است. محبوبیت و کارایی بالای هندزفری‌های بی‌سیم، سبب شده است تا شرکت‌های بزرگی همچون اپل و سامسونگ به فکر تولید ایرپادهای وایرلس بیفتند و آن را جانشین هندزفری‌های قدیمی موجود در جعبه دستگاه‌ها کنند.

به گزارش آی تابناک : شرکت خوش‌نام TSCO همگام با ترند جهانی به زودی جدیدترین هندزفری بی‌سیم خود را روانه بازار می‌کند.

هندزفری وایرلس مدل TH 5350 Dual دارای دو ایرپاد بی‌سیم مجزا است که هر کدام از آنها می‌تواند به طور مستقل به دو دستگاه مجزا در فاصله 10 متری وصل شود و به صورت جداگانه مورد استفاده قرار بگیرد.

برخورداری از نسل 4.1 بلوتوث در هندزفری بی‌سیم TH 5350 Dual تسکو اتصالی پرسرعت و پایدار را میان این هندزفری و گوشی هوشمند شما برقرار می‌کند و سبب می‏‎شود تا شارژ باتری در بهینه‌ترین حالت ممکن مصرف شود.

باتری لیتیومی ایرپادهای بی‌سیم این دستگاه 50 میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد که اجازه پخش موسیقی و مکالمه تا 3 ساعت را به کاربر می‌دهد. هندزفری بی‌سیم TH 5350 Dual تسکو به مدت 100 ساعت می‌تواند در حالت استندبای باقی بماند و ظرف مدت 90 دقیقه فول شارژ شود.

زمانی که از ایرپادها استفاده نمی‌‏شوند می‌توان آنها را در پایه شارژ قرار داد تا به صورت وایرلس شارژ شوند. باتری این پایه شارژ ظرفیتی 400 میلی‌آمپرساعتی دارد و به عنوان کیف محافظ ایرپادها نیز به کار می‌رود.

یکی از ویژگی‌های جذاب ایرپادهای تسکو پخش صدای استریو و برخورداری از میکروفون داخلی است. قسمت بیرونی هر یک از این ایرپادها حساس به لمس است و با لمس کردن یا ضربه زدن به آن می‌توان دستورات متفاوتی را به دستگاه داد.

هندزفری وایرلس TH 5350 تسکو طراحی و ظاهری کاملا به‌روز دارد. وزن کم و اندازه کوچک این دستگاه سبب می‏شود تا بتوانید به راحتی آن را همراه خود داشته باشید و در هر شرایطی از آن استفاده کنید. این هندزفری به‌زودی با قیمتی حدود 200 هزار تومان در بازار کشور عرضه می‏‌شود.



منبع : جی اس ام 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار