کد خبر: ۱۸۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۲ - ۲۷ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 18
یکی از استارت‌آپ‌ها موفق به طراحی نرم افزاری شده است که در آن می‌توانید سفر‌های ارزان را به سرعت پیدا کنید.
به گزارش آی تابناک : اختراعات مخترعان در شرکت‌های دانش بنیان است که رشد و پیشرفت کشور را به دنبال دارد و سپس پیشرفت کشور می‌شود.

سفر کردن مشکلات خاص خود را دارد و همواره باید از راهکار‌هایی مناسبی استفاده کنیم تا به کمک آنها بتوانیم ارزان ترین و بهترین سفر خود را تجربه کنیم برای انجام این کار به تازگی استارت‌آپی طراحی شده است که می‌تواند بهترین سفر‌ها را  برای شما به ارمغان آورد.

امنیت و آسایش در سفر به کمک استارت‌آپ ها
این استارت‌آپ با هدف آسان کردن مسافرت ها با توجه به بودجه، زمان و علاقه افراد  پیشنهاد‌های مختلف را به مسافران ارائه می‌کند تا به کمک آن بهترین برنامه‌های سفر را داشته باشید و اوقات فراغت خود را در امنیت و آسایش خاطر بگذرانید.

کاربران در این استارت‌آپ می‌توانند برای آشنایی هرچه بیشتر با شهر‌های مختلف کشور و مکان‌های دیدنی آن‌ها در این استارت‌آپ به جستجو  بپردازند و سپس شهری را برای سفر خود انتخاب کنند.

پس از آنکه شما شهر مورد نظر خود برای سفر کردن را انتخاب کردید می‌توانید لیست کامل تور‌های گردشگری و همچنین رویداد‌های آن شهر ها را را مشاهده کنید و سپس رزرو آنلاین را انجام دهید و به هریک از آژانس‌های مسافرتی متصل شوید.

به گفته سازندگان این استارت‌آپ برای رونق گردشگری، جذب  مسافران بیشتر به داخل همچنین برای جلوگیری از خروج ارز از کشور این استارت‌آپ راه‌اندازی شده است و کار خود را انجام می‌دهد.



منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار