کد خبر: ۱۸۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۹ - ۲۶ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 17
هفته آینده رویداد Comic-Con در شهر سن دیگو برگزار خواهد شد و در این بین علاوه بر حضور شرکت های فیلم سازی، برخی شرکت های توسعه دهنده بازی نیز با به نمایش درآوردن بازیهای خود، این رویداد را جذاب تر می سازند.
به گزارش آی تابناک : رویداد موردبحث هر سال تابسنان در سن دیگو برگزار شده و برای به نمایش درآمدن آثار سینمایی،سریالی، بازیهای ویدئویی و برخی محصولات فرهنگی دیگر برگزار می شود. برای سال جاری شرکت های مختلف بازیسازی نیز همچون سال های قبل حضور پررنگی خواهند داشت. یکی از آنها شرکت سونی بوده که می خواهد بازیهای آینده خود را در کامیک کان به نمایش درآورد.

در رویداد امسال بازی Spider-Man انحصاری PS4 نسخه دمو آن قابل بازی خواهد بود و طرفداران می توانند به تجربه گیم پلی این عنوان بپردازند. البته پیشتر در نمایشگاه E3 2018 نیز بازیکنان می توانستند گیم پلی بازی موردبحث را تجربه کنند. اما حال در رویداد مورد اشاره بازی Spider-Man در نسخه نمایشی دمو که انتظار می رود کیفیت گرافیکی بهتری داشته باشد، قابل اجراست. این خبر به تازگی توسط استودیو اینسامنیاک گیمز و شرکت مارول اعلام شد. بنابراین طرفداران برای اجرای بازی Spider-Man باید به غرفه شرکت مارول رفته و این بازی مورد انتظار را تجربه کنند. گذشته از اجرای بازی، اینسامنیاک گیمز نیز نمایش جدیدی از این عنوان را ارائه می دهد تا با دستی خالی به این رویداد نرفته باشد.

علاوه بر بازی موردبحث، اطلاعاتی از بازیهای Powers United VR، Strike Force، Future Fight، Contest of Champions و Puzzle Quest اعلام می شود. Spider-Man در سپتامبر سال جاری برای PS4 منتشر می شود و در انحصار این کنسول بازی نسل هشتمی شرکت سونی قرار دارد. گفتنیست استودیو اینسامنیاک گیمز پیشتر عنوان انحصاری شرکت مایکروسافت را برای XBOX ONE توسعه دهد که سانست اوردرایو شناخته می شد.




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار