کد خبر: ۱۸۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۱ - ۲۶ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 17
بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy برای سومین هفته متوالی از زمان عرضه در صدر لیست پر فروش ترین بازی های انگلستان در هفته منتهی به 14 جولای قرار گرفت است . سه عنوان جدید این هفته یعنی Lego The Incredibles ، Octopath Traveler ( برای نینتندو سوییچ ) و (Captain Toad: Treasure Tracker ( برای نینتندو سوییچ ) نیز به ترتیب در رتبه های دوم تا چهارم قرار گرفته اند .

به گزارش آی تابناک : بازی God of War شرکت سونی که سیزدهمین هفته عرضه خود را تجربه می کند در جایگاه پنجم قرار گرفته است و عنوان پر طرفدار و ورزشی FIFA 18 نیز با پایان یافتن رقابت های جام جهانی با کاهش فروش مواجه شده به رتبه ششم سقوط کرده است . Jurassic World: Evolution نیز که هفته گذشته در رتبه دوم قرار داشت این هفته جایگاه هفتم را کسب کرده است .  در ادامه لیست نیز بازی Mario Tennis Aces در پایان این هفته در رتبه هشتم قرار گرفت و به دنبال آن بازی Far Cry 5 از شرکت یوبی سافت در جایگاه نهم قرا به خود اختصاص داد . 

در ادامه می توانید لیست 10 بازی پر فروش هفته گذشته انگلستان را مشاهده کنید . شایان ذکر است که این لیست بر اساس فروش فیزیکی بازی ها بوده و فروش نسخه های دیجیتالی در این لیست لحاظ نشده است.

  1. Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
  2. Lego The Incredibles
  3. Octopath Traveler
  4. Captain Toad: Treasure Tracker
  5. God of War
  6. FIFA 18
  7. Jurassic World Evolution
  8. Mario Tennis Aces
  9. Far Cry 5
  10. Mario Kart 8 Deluxe




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار