کد خبر: ۱۸۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۹ - ۲۶ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 17
محصول جدید نوکیا با اسم رمز براوو موفق به دریافت این تاییدیه شد. از امریکای لاتین به عنوان بازار هدف احتمالی این مدل نام برده می‌شود.

به گزارش آی تابناک : قبلا خبرهایی پیرامون دو محصول جدید از کمپانی HMD Global شنیده می‌شد. یک پرچمدار که قلبش با Snapdragon 845 می‌تپد و میان رده‌ای مجهز به Snapdragon 710. با این حال اگر اطلاعات اخیر منتشر شده از FCC صحیح باشد، باید منتظر محصول سومی باشیم که در سبد قیمتی متفاوتی از دو مورد قبل قرار می‌گیرد. بین مستندات منتشر شده از این گوشی که با کد TA-1120 شناخته می‌شود، اسکرین شات‌هایی به چشم می‌خورد که حاوی جزئیاتی مرتبط با این تازه وارد است و شاید در راس همه، اسم رمز «براوو» که به آن نسبت داده می‌شود. حافظه داخلی 32گیگابایتی، اندروید 8.1 اورئو و نسبت تصویر 16:9 از دیگر موارد قابل رویت در این مستندات هستند که کم و بیش بر میان رده بودن و قیمت متوسط این گوشی صحه می‌گذارند.

مثل همیشه اسناد FCC جزئیات فراوانی در مورد امکانات ارتباطی در بر دارد. این گوشی از بلوتوث، Wi-Fi و LTE برخوردار است، اما اثری از تراشه NFC به چشم نمی‌خورد که احتمالا این استراتژی در راستای پایین نگه داشتن هزینه‌ها اتخاذ شده.

هنوز مشخص نیست فنلاندی‌ها چه نامی برای این محصول انتخاب کرده‌اند، اما از تصاویر زیر می‌توان حدس زد امریکای لاتین میزبان اصلی آن خواهد بود و از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند. شایعات دیگری هم به گوش می‌رسد که در صورت صحت باید منتظر برادر دو قلوی این گوشی با کد TA-1112 و پشتیبانی از یک سیم کارت باشیم.

گالری تصاویر (4 تصویر )












































منبع : فون آرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار