کد خبر: ۱۸۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۹ - ۲۶ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 17
یکی از استارت‌آپ‌ها موفق به طراحی سامانه‌ای شده است که در آن می‌توانید غذا‌های ایرانی و با کیفیت را بخرید.
به گزارش آی تابناک : اختراعات مخترعان در شرکت‌های دانش بنیان و همچنین طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند.

پخت غذا در برخی از مواقع مشکل ساز است  زیرا یا وقت پخت غذا را نداریم یا تعداد مهمانان آنقدر زیاد است که به تنهایی نمی‌توانیم غذا بپزیم ؛ از سویی دیگر یافتن رستورانی نزدیکی هم  شاید کمی مشکل باشد ؛ برای رفع این معضل به تازگی یکی از استارت‌آپ ها وارد عمل شده است .

امروزه استارت‌آپ‌های خدماتی در حوزه‌های مختلف رشد بسیاری داشته‌اند به طوری که آن‌ها حتی می‌توانند غذای سفره شما را تامین کنند و برایتان غذاهای ایرانی و اصیل را بیاورند.

غذاهای سنتی را از استارت‌آپ ها بخرید
یکی از استارت‌آپ‌ها با هدف ترویج فرهنگ سفارش اینترنتی غذا کار خود را آغاز کرده است و با تعدادی از رستوران‌های معتبر قرارداد امضا کرده است و غذای مورد نظر شما را تامین می‌کند؛  ویژگی این سامانه در مقایسه با دیگر استارت‌آپ‌ها و نرم افزار‌ها این است که تنها غذا‌های سنتی را می‌فروشد یعنی حتی  غذا‌های محلی هر یک از استان‌ها ایران را هم می‌توانید در این سایت از رستوران‌ها  خریداری کنید.

این سامانه از ساعت ۷ صبح الی ۱۱ شب غذا‌ها را بسته‌بندی کرده و در کوتاهترین زمان ممکن به دست مشتریان خود می‌رساند همچنین به گفته صاحب این استارت‌آپ کیفیت بالای غذا‌ها و گرم بودن آن‌ها از جمله ویژگی‌های این استارت‌آپ است و برای غذا ها گارانتی تحویل به موقع قرار داده است و در صورتی که شما  از غذای دریافتی رضایت نداشته باشید، می‌توانید این موضوع را به پشتیبان‌های تلفنی اعلام کنید و شکایت خود را ثبت کنید.

برای سفارش غذا در این سامانه تنها کافی است ابتدا سفارش خود را ثبت کنید سپس زمان رسیدن غذای خود را مشخص کرده و به کمک پرداخت آنلاین و اعتباری مبلغ آن را پرداخت کنید.




منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار