کد خبر: ۱۸۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۵ - ۲۵ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 16
آفیس اندروید و iOS امروز به‌روزرسانی مهمی دریافت کرده است. با این به‌روزرسانی قابلیت‌های جدیدی به مجموعه نرم‌افزارهای آفیس اضافه شده که تجربه کار با آن‌ها را ارتقاء می‌بخشد.

به گزارش آی تابناک : آتلوک، ورد و پاورپوینت اپلیکیشن‌هایی هستند که مایکروسافت آن‌ها را دستخوش تغییراتی قرار داده است. به‌روزرسانی هر کدام از این اپلیکیشن‌ها را می‌توانید از اپ استور و گوگل پلی دریافت نمایید.

اول از همه به آتلوک بپردازیم. این برنامه ایمیل و مدیریت کارها، به حالت «مزاحم نشوید» یا Do Not Disturb مجهز شده تا کاربران هر موقع که خواستند بتوانند نوتیفیکیشن ایمیل‌ها را غیر فعال کنند.

اما در مورد ورد، قابلیت خوب کلمه شمار را داریم تا وقتی روی اسناد مشغول اسکرول کردن هستید تعداد کلمات آن‌ها را مشاهده کنید. مضاف بر این دقت زوم هم در این نسخه بالاتر رفته و اسناد بهتر از قبل و متناسب با سایز نمایشگر گوشی یا تبلت شما به نمایش در‌می‌آیند.

و در نهایت، پاورپوینت برای اندروید این اجازه را به کاربران خواهد داد که بتوانند هنگام یک ارائه، نظرات و یادداشت‌های سایر کاربران را مطالعه کنند و اسلایدها را آسان‌تر از همیشه (فارغ از این که عمودی باشند یا افقی) ویرایش نمایند. همچنین تهیه و اشتراک‌گذاری اسکرین‌شات از صفحه هم آسان‌تر از همیشه شده است.

در ادامه می‌توانید جدیدترین نسخه‌های آتلوک، ورد و پاورپوینت برای آی او اس و اندروید را از لینک‌های زیر دانلود کنید:

iOS: آتلوک - ورد - پاورپوینت / اندروید: آتلوک - ورد - پاورپوینت



منبع : فون آرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار