کد خبر: ۱۸۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۱ - ۲۵ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 16
مرورگر اینترنتی مایکروسافت اج که به تازگی در پلت‌فرم‌های اندروید و iOS منتشر شده بود، در آینده نزدیک شاهد یک به‌روزرسانی جدید خواهد بود.

به گزارش آی تابناک : مرورگر اینترنتی مایکروسافت اج ( Microsoft edge) که یکی از مرورگرهای اینترنتی است که مایکروسافت آن را برای کاربران سیستم عامل ویندوز توسعه داده و عرضه کرده است، حالا اعلام شده که پلت‌فرم‌های موبایل آن که شامل پشتیبانی از سیستم عامل اندروید و iOS می‌شود، نیز یک به‌روزرسانی جدید دریافت خواهند کرد.

کاربران موبایل این مرورگر باید به منظور دریافت و نصب این به‌روزرسانی به فروشگاه‌های آنلاین و اینترنتی اپ استور اپل و گوگل پلی استور مراجعه کنند تا بتوانند به قابلیت‌های جدیدی که در نسخه به‌روزرسانی شده آن وجود دارد، دسترسی یابند.

یکی دیگر از قابلیت‌هایی که به این مرورگر اضافه شده است، به کارگیری امکان «تایم لاین » در ویندوز ۱۰ است که به کاربران امکان می‌دهد بتوانند تمامی فعالیت‌های خود را برروی گوشی های هوشمند اندرویدی خود دنبال و مشاهده کنند. علاوه بر آن، بهبودهای دیگری نیز به منظور برطرف شدن نواقص موجود در این مرورگر به آن اضافه خواهد شد که درنهایت تجربه لذت بخشی را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد.

گفته می‌شود در این به‌روزرسانی جدید قابلیت ترجمه هم‌زمان و آنلاین به نسخه اندروید مرورگر مایکروسافت اج اضافه خواهد شد تا کاربران پس از ورود به یک وب سایت، بتوانند محتویات آن را همان زمان به زبان‌های موردنظر خود تبدیل کنند.




منبع : فون آرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار