کد خبر: ۱۸۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۹ - ۲۵ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 16
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: شرکت‌های دانش بنیان از پرداخت حق بیمه در قراردادهای خود معاف هستند.
به گزارش آی تابناک : سید محمد تقی نوربخش مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی در حاشیه مراسم امضاء تفاهم نامه بین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان تأمین اجتماعی و در جمع خبرنگاران با اشاره به تفاهم‌نامه میان سازمان تأمین اجتماعی و معاونت علمی ، گفت: امروز 2 تفاهم نامه برای تسهیل فعالیت شرکت‌های دانش بنیان منعقد شده است که بر اساس آن خدمات بیمه‌ای به شرکت‌های دانش بنیان تعلق می‌گیرد.

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه تمامی قراردادهای بیمه‌ای باید حق بیمه بدهند، اظهار کرد: در ماده 41 قانون بیمه‌ای آمده است که کلیه پیمان‌ها باید درصدی را به بیمه بدهند اما شرکت‌های دانش بنیان مشمول این ماده نمی‌شوند و از پرداخت هزینه‌های جانبی بیمه معاف هستند.

تقویت استارت‌آپ ها هدف تفاهم نامه معاونت علمی وسازمان تأمین اجتماعی
وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های بیمه‌ای برای شرکت‌های دانش بنیان در 2 شعبه انجام می‌گیرد، گفت: با آموزش‌های لازم که به بیمه گذاران و شرکت‌های دانش بنیان داده می‌شود، امیدوار هستیم که افراد بدون مراجعه حضوری و به صورت مجازی بتوانند کار خود را پیش ببرند.

نوربخش درباره این تفاهم نامه یادآور شد: تفاهم نامه همکاری با 2 هدف تقویت استارت‌آپ‌ها برای خدمات رسانی و همچنین سازمان‌ها و بنگاه‌های تجاری منعقد شده است.




منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار