کد خبر: ۱۸۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۲ - ۲۵ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 16
برند Mijia بخشی از اکوسیستم شیائومی بوده که به تازگی عضو جدیدی به نام Mijia Quartz به آن افزوده شده است. این ساعت در حقیقت یک ساعت هیبریدی بوده و ترکیبی از یک ساعت کلاسیک و دیجیتال می باشد.

به گزارش آی تابناک : این محصول شیائومی مناسب افرادیست که می خواهند از ساعت دیجیتال و در عین حال کلاسیکی برخوردار باشند. باتری آن عمر طولانی داشته زیرا یک ساعت هیبریدی بوده و نیازی به باتری پرظرفیت ندارد. طراحی آن مینیمالیستی و ساده به نظر می رسد و قطر آن 40 میلیمتر است. این ساعت از دو ساعت شمار کوچک و بزرگی برخوردار بوده تا افراد از تایم دقیق را آگاه شوند.

یک گام شمار نیز در این ساعت تعبیه شده و از قابلیت اطلاعیه تماس تلفن هوشمند نیز بهره می برد. گذشته از آن قابلیت هشدار نیز برای آن در نظر گرفته شده است. شما می توانید از طریق اپ اختصاصی شیائومی Mijia Quartz را بوسیله تلفن هوشمند تنظیم کنیددر دیگر ویژگی ها باید به بدنه ضد آب ، باتری CR2430 ، پشتیبانی از بلوتوث 4 و عرضه در سه رنگ اشاره کرد. دو مدل از Mijia Quartz به فروش می‌رسد که یکی از آنها دارای نمایشگر قابل مشاهده در نور مستقیم آفتاب است.

Mijia Quartz تنها 52 دلار قیمت داشته و از 17 جولای روانه بازار چین خواهد شد. گفته شده شیائومی بزودی محصولات بیشتری معرفی خواهد کرد و سبد محصولات خود را بیش از پیش تکمیل می کند.  اخیرا شاهد رونمایی تلفن هوشمند پرچمدار می 8 و چند نسخه دیگر آن بودیم و حال نوبت به یک ساعت کلاسیک هیبریدی رسیده که طرفداران کمی ندارد. از آنجایی که طرفداران شیائومی کم نیستند، انتظار می رود Mijia Quartz با فروش بالایی رو به رو شود و قیمت کم آن نیز می تواند موجب فروش بالا آن گردد.




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار