کد خبر: ۱۸۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۶ - ۲۴ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 15
هر هفته عناوین خوبی برای ایکس باکس وان منتشر می‌شود اما بیشتر صاحبان این کنسول به دلیل تبلیغات نامناسب آن‌ها را از دست می‌دهند.

به گزارش آی تابناک : Xbox Wire آن‌ها را به شما نشان می‌دهد اما پیشنهادات خوبی را در اختیار کاربران نمی‌گذارد و علاوه بر آن لیستشان هم معمولا ناقص است. تیم کافه ایکس باکس وینفون هر هفته شما را از این عناوین برتر با خبر می‌کند. در ادامه عناوینی که از پانزدهم تا بیست‌ویکم ژوئیه عرضه می‌شوند را برای شما آورده‌ایم، پس با ما همراه باشید.

Sonic Mania Plus

Sonic Mania در سال گذشته منتشر شد و حال نسخه گسترده‌تر آن با نام Sonic Mania Plus پا به عرصه گذاشته است. این نسخه، برخلاف خود بازی اصلی، به صورت فیزیکی در فروشگاه های بازی عرضه شده است. Sonic Mania Plus با قابلیت Encore Mode همراه با چندین کاراکتر و یک محیط بازی جدید قرار است سونیک را بیش از پیش لذت بخش کند.

Far Cry 5: Lost on Mars

Far Cry 5 با عرضه یک بسته الحاقی جدید گیمرها را به سیاره سرخ خواهد برد. در Lost on Mars شما در شخصیت Nick Rye همراه با یکی از همکارانتان به مریخ سفر می‌کنید تا آخرین امید جامعه بشریت را که یک هوش مصنوعی به نام ANNE هست را پیدا کرده تا بتوانید با هجوم آدم‌فضایی‌ها به کره زمین مقابله کنید. این DLC شامل چندین اسلحه جدید نیز می‌باشد.

The Mooseman

The Mooseman یک بازی ماجراجویی دو بعدی است که به جهانی پر از اسطوره های باستان مبتنی بر فرهنگ فینو-یوهری در زمان های بت‌پرستان می‌پردازد. همانطور که از اسم بازی نمایان است، شما می‌توانید چیزهایی را ببینید که افراد فانی قادر به دیدن آن‌ها نیستند و در طول بازی شما با حل رازهای مختلف به سه لایه مختلف جهان دست پیدا می‌کنید.

Nidhogg 2

Nidhogg برگشته تا دوباره شما و دوستانتان را به چالش بکشد و کلی جنگ و خون‌ریزی آخرین مرد بازمانده را مشخص کند. حال Nidhogg 2 با سلاح های جدید، مراحل و شخصی‌سازی کامل کاراکترها جذاب‌تر از پیش عمل کرده است.

The Long Reach

The long Reach یک بازی ترسناک دو بعدی است که در شهر خیالی نیوهمشایر اتفاق می‌افتد. گرافیک پیکسلی این بازی به منظور ایجاد ترس و وحشت بیشتر در طول محیط بازی و هنگام حل معماهای مختلف در نظر گرفته شده است.




منبع : MSPU
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار