کد خبر: ۱۸۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۷ - ۲۴ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 15
با هدف ارائه توانمندی ها و آخـرین دستاوردهای صنایع دریایی و حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در این صنعت، بیستمین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی ایران برگزار می‌شود.
به گزارش آی تابناک : به دنبال برگزاری نوزده دوره نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی ایران، انجمن مهندسی دریـایی ایـران با همکاری معاونت همایش ها و نمایشگاههای شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش، در نظر دارند تا بیستمین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی ایران را در  سال جاری، باهدف شناسایی و معرفی فرصت های سرمایه‌گذاری و ارائه توانمندی ها و آخـرین دستاوردهای صنایع، تأسیسات و سامانه های دریایی و بندری جمهوری اسلامی ایران در سطح بین المللی برگزار کند. 

برپایی بیستمین نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی ایران که حتی‌الامکان مطابق با آخرین دستاوردهای روز نمایشگاهی دنیا است، می تواند نقش بسزایی در شناسایی و گسترش مناسبات تجاری و ایجاد فرصتهای سرمایه‌گذاری بین مراکز صنایع دریایی و دریانوردی و طرفهای خارجی آن‌ها ایفا کند. 

همزمان با برگزاری این نمایشگاه، بیستمین همایش صنایع دریایی ایران در تاریخ ۲۸ و ۲۹ آبان ماه سال ۱۳۹۷ در مرکز همایشهای بین المللی کیش برگزار خواهد شد. در راستای برگزاری این نمایشگاه، ستاد توسعه فناوری فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی؛ از حضور شرکت‌های دانش بنیان دریایی در این نمایشگاه حمایت می‌کند. 



منبع : مهر 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار