کد خبر: ۱۸۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۷ - ۲۴ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 15
در گذشته، مایکروسافت سعی می‌کرد نام‌های مورد توجه تری را برای نسخه‌های جدید ویندوز 10 انتخاب کند؛ مانند به‌روزرسانی سالگرد، به‌روزرسانی کریترز و به‌روزرسانی فال کریترز. با این حال این روش نام‌گذاری کمی گیج کننده بود و برخی از مردم به آن اعتراض داشتند.

به گزارش آی تابناک : نهایتاً بهار امسال، پس از انتشار شایعاتی در مورد انتخاب نام به‌روزرسانی اسپرینگ کریترز برای نسخه 1803 ویندوز 10، این شرکت شیوه نام‌گذاری خود را تغییر داد و نامبه‌روزرسانی آوریل 2018 را انتخاب کرد.

اکنون خبرهای جدید حکایت از این دارند که مایکروسافت شیوه نام‌گذاری جدید خود را ادامه خواهد داد و حداقل در به‌روزرسانی بعدی ویندوز 10 کهبا نام رمز رد استون 5 در حال توسعه است، ما این روند را شاهد خواهیم بود. طبق ادعای افشاگر معروف، WalkingCat، نام انتخاب شده برایبه‌روزرسانی بعدی ویندوز 10، "به‌روزرسانی اکتبر 2018” است. پس از این ادعا، Tero Alhonen با انتشار یک مدرک این موضوع را تأیید کرده است.

به‌روزرسانی اکتبر 2018 ویندوز 10 / سرور 2019

— Tero Alhonen (@teroalhonen) July 12, 2018

در حالی که نام به‌روزرسانی اکتبر 2018 با روند فعلی متناسب است، ولی موضوعی نیز وجود دارد. یک دستور PowerShell مشابه با این عکس، شش ماه پیش به نام "به‌روزرسانی اسپرینگ کریترز” اشاره داشت، ولی ما نهایتاً مشاهده کردیم که این نسخه با نام به‌روزرسانی آوریل 2018 ارائه شد. بنابراینهمه چیز به تیم بازاریابی بستگی دارد و ممکن است با نزدیک شدن به زمان انتشار این به‌روزرسانی، نام نهایی آن تغییر کند.

با این وجود، به نظر می‌رسد که روند نام‌گذاری فعلی در رد استون 5 نیز ادامه یابد. شماره نسخه این به‌روزرسانی احتمالاً به 1809 ختم خواهد شد، که به معنای این است که در ماه سپتامبر برای اینسایدرها نهایی می‌شود و سپس در ماه اکتبر در دسترس تمام کاربران قرار خواهد گرفت.





منبع : NEOWIN
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار