کد خبر: ۱۸۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۳ - ۲۴ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 15
شرکت لنوو به تازگی تصمیم گرفت فروش تبلت هیبریدی مبتنی بر پردازنده ARM کوالکام اسنپدراگون Miix 630 را آغاز کند. این تبلت هیبریدی از صفحه نمایش لمسی برخوردار است و مشخصات مناسبی برای آن در نظر گرفته شد.
به گزارش آی تابناک : در نمایشگاه CES 2018 بود که لنوو تصمیم گرفت تبلت هیبریدی Miix 630 را معرفی کند. دستگاهی با پشتیبانی از شبکه 4G LTE که همچون یک تبلت یا لپتاپ می توان آن را مورد استفاده قرار داد. لنوو همچنین برای این تبلت قلم دیجیتال و صفحه کلیدی در نظر گرفته تا کاربری حرفه ای را رقم زند. صفحه کلید از نور پس زمینه برخوردار است و قلم دیجیتال آن نیز سطح فشار 1024 دارد. لنوو ادعا می کند تبلت Miix 630 با هر بار شارژ عمر باتری 20 ساعته ای را ارائه می دهد.

Miix 630 به صفحه نمایش 12.3 اینچی لمسی با کیفیت WUXGA+ و سنسور تشخیص چهره برای پشتیبانی از ویندوز هلو برخوردار است. Miix 630 تنها 15.6 میلیمتر ضخامت داشته و با وزنی 1.33 کیلوگرمی همراست. در دیگر مشخصات باید به حافظه رم 4 یا 8 گیگابایتی، 2 اسپیکر 1 واتی، حافظه داخلی 64 تا 256 گیگابایتی، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 835 و تراشه گرافیکی آدرنو 540 اشاره کرد.

قیمت تبلت هیبریدی Miix 630 به 899 دلار می رسد و هم اکنون برای خرید دردسترس است. پیش بینی می شود بزودی شرکت لنوو مدل های دیگری را روی کار آورده و با مشخصات قابل توجه آنها را روانه بازار کند. تاکنون شایعات متعددی درباره برخی مدل های آینده این شرکت منتشر شده اما هیچ یک توسط لنوو به تایید یا تکذیب نرسیده و انتظار داریم بزودی مدل های دیگری را شاهد باشیم که از طراحی و مشخصات قابل توجهی بهره می برند. گفتنی است لنوو انتظار دارد در بازار کامپیوترهای شخصی حضور پررنگی داشته باشد.




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار