کد خبر: ۱۸۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۲ - ۲۴ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 15
با وجود آنکه سرفیس فون مایکروسافت احتمالاً تا اواخر سال آینده عرضه نخواهد شد، این بدان معنی نیست که ردموندی ها هیچ برنامه ای برای معرفی گوشی در سال 2018 نداشته باشند.
به گزارش آی تابناک : یکی از نمایندگان فروشگاه مایکروسافت در جریان یک گفتگوی اینترنتی اعلام کرده است که غول تکنولوژی جهان مشغول کار بر روی یک گوشی اندرویدی قدرتمند است. همانقدر که می توان به عنوان یک خبر جعلی از کنار این موضوع گذشت؛ به یک دلیل این اتفاق نمی افتد؛ اینکه مایکروسافت یک گوشی اندرویدی معرفی کند، واقعاً با عقل جور در میاید.

در طی سال هایی که مایکروسافت ویندوز فونی تولید میکرد، میزان درآمد این کمپانی از فروش دستگاه های اندرویدی بیشتر از فروش ویندوز فون بود، چرا که در آن پلتفرم دارایی های معنوی وسیعی را در اختیار داشت. علاوه براین، شرکت دارای مجموعه ای از برنامه ها است که برای کاربرانی با دستگاه های iOS و اندروید عرضه می شود و اکثر آنها مجهز به قابلیت خرید درون برنامه ای هستند. بنابراین چندان دور از ذهن نیست که مایکروسافت هم یک گوشی اندرویدی عرضه کند.

با این حال ممکن است که نماینده فروش مایکروسافت فقط یک چیزی شنیده باشد، این اشخاص اغلب آخرین قشری هستند که در خصوص محصولات جدید کمپانی با خبر می شوند و نمایندگانی که در بخش خرده فروشی کار میکنند تمرکز خود را در فروش سخت افزارهای موجود میگذارند تا حق کیمیسیون خود را دریافت کنند. بعید است که آنها واقعا به گوشی های جدید، تبلت ها و یا گجت های پوشیدنی که شرکت تولید میکند اهمیت دهند. حتی اگر طبق ادعای این نماینده فروش مایکروسافت قصد تولید گوشی اندرویدی را هم داشته باشد، که منطقی به نظر میرسد، در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از این گوشی در سراسر جهان وجود ندارد. حتی از تأمین کنندگان قطعات احتمالی این گوشی هم هیچ خبری به بیرون درز نکرده است، از همین رو ما نمی توانیم چندان به صحبت های این نماینده استناد کنیم. شما چطور؟




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار