کد خبر: ۱۸۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۳ - ۲۴ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 15
اگرچه ردموندی ها ظاهر عرضه سرفس فون را حداقل تا سال آتی به تاخیر انداخته اند اما این امر به معنای عدم معرفی یک موبایل دیگر در سال جاری نیست.

به گزارش آی تابناک : یکی از نمایندگان مایکروسافت تاکید کرده است که مهندسان این شرکت در حال توسعه موبایلی مبتنی بر اندروید هستند. شاید این خبر غیر واقعی به نظر برسد اما عرضه موبایل اندرویدی از سوی مایکروسافت کاملا منطقی به نظر می رسد.

در روزهایی که ویندوزفون هنوز به تاریخ نپیوسته بود، مایکروسافت به لطف منابع مالکیت معنوی مرتبط به پلتفرم اندروید و اخذ کمیسیون فروش موبایل از شرکت های دیگر سود خوبی به جیب می زد.

موبایل اندرویدی
علاوه بر این اپ های بسیاری را نیز برای کاربران اندروید و iOS منتشر کرده بود که اغلب آنها قابلیت پرداخت درون برنامه ای داشتند. بنابراین عرضه موبایل اندرویدی با برند مایکروسافت و ایجاد پلتفرمی یکپارچه از سخت افزار و نرم افزارهای کاملا سازگار با آن، ایده ای اغوا کننده به نظر می رسد که به راحتی نمی توان از کنار آن گذشت.

از سوی دیگر نمایندگان یک کمپانی معمولا آخرین نفراتی هستند که از پروژه های پشت پرده و محصولات در حال شرکت باخبر می شوند. از سوی دیگر این افراد به جای مشاوره با مشتریان و ترغیب آنها به خرید محصولات آتی، اغلب روی فروش محصولات موجود در نمایندگی و کسب درآمد از کمیسیون فروش تمرکز می کنند.

اگر گفته های این نماینده را کنار بگذاریم اخیرا خبر دیگری در رابطه با توسعه موبایل اندرویدی توسط مایکروسافت حتی از سوی منابع آگاه در زنجیره تامین گسترده این کمپانی، که به انتشار اخبار دست اول علاقه بسیاری دارند، منتشر نشده است. بنابراین فعلا بهتر است چندان به عرضه این موبایل دل نبسته و منتظر انتشار خبرهای بیشتر بمانیم.

 

تماشا کنید: نصب چهار نسخه مختلف از ویندوز روی لومیا

منبع : فون آرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار