کد خبر: ۱۸۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۱ - ۲۳ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 14
در چند سال اخیر رشد ارزش سهام مایکروسافت و ارزش بازار این شرکت به دلیل عملکرد بسیار خوب بخش‌های مختلف این شرکت پیوسته تداوم داشته است. اکنون در ادامه روند این موفقیت‌ها برای اولین بار در تاریخ ارزش بازار مایکروسافت از مرز 800 میلیارد دلار عبور کرد.

به گزارش آی تابناک : از زمان روی کار آمدن ساتیا نادلا مایکروسافت پیوسته بر نوار موفقیت حرکت کرده است. نادلا توانسته سبد درآمدی مایکروسافت را متنوع کند، برای مثال دیگر ویندوز گاو شیرده ردموندی‌ها به حساب نمی‌آید. در حال حاضر سرویس‌های ابری و بالاخص مایکروسافت اَژور، آفیس 365، ویندوز 10، سرفیس‌ها و ایکس باکس مهمترین منابع درآمدی این غول دنیای فناوری به‌شمار می‌آیند.

عملکرد موفقیت آمیز شرکت تحت رهبری ساتیا نادلا و رشد پیوسته درآمدهای این شرکت باعث شده تا بازار سرمایه اقبال زیادی به سهام این شرکت نشان دهد. اکنون در آستانه پنج روز مانده تا اعلام گزارش مالی سه ماهه اخیر مایکروسافت، برای اولین بار در طول تاریخ این شرکت، ارزش بازار این شرکت از مرز 800 میلیارد دلار عبور کرده است.

در ادامه بد نیست اشاره کنیم که ارزش سهام مایکروسافت در سال جاری چیزی بیش از 21 درصد رشد داشته که در اقتصاد رقابتی و آزاد کشور آمریکا رقمی حیرت‌آور به‌حساب می‌آید. با این حساب مایکروسافت در حال حاضر رتبه چهارمین شرکت ارزشمند دنیا را پس از اپل، آمازون و گوگل به خود اختصاص داده است. سلطه شرکت‌های حوزه فناوری در بازار سرمایه بار دیگر نشان می‌دهد که آینده بشر و اشتغال در این عرصه خواهد بود.




منبع : MSPU
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار