کد خبر: ۱۸۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۴ - ۲۳ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 14
مک بوک های اپل به واقع همان لپ تاپ هایی هستند که با قیمت بالا، دارای ویژگی هایی خاص نظیر استفاده از نمایشگر های سطح بالا، متریال درجه یک و البته سیستم عامل مک هستند. اپل به زودی مک بوک پرو (Mac Book Pro) های جدید را راهی بازار های جهانی خواهد کرد. این محصولات دارای چندین ویژگی منحصر به فرد و خاص هستند که اینبار قدرت نمایی اپل در یک محصول لوکس را به همراه دارد. اپل اینبار نیز از تراشه Apple T2 به منظور کنترل پردازش های دستیار صوتی "سیری" و نوار Touch Bar استفاده می کند.

به گزارش آی تابناک : با توجه به بهره گیری از پردازنده های نسل 8 اینتل، (Intel Core i7 و Core i9) عملکرد مک بوک پروهای 15 و 13 اینچی بین 70 تا 100 درصد افزایش یافته است. یکی از دلایل این افزایش عملکرد، بالا رفتن تعداد هسته ها است. تا 32 گیگابایت حافظه رم DDR4 برای هر 2 مدل استفاده می گردد. همانطور که می دانید، Mac Book Pro ها با 2 ابعاد 13 و 15 اینچ در بازار حضور خواهند یافت و اینبار هر 2 محصول در تمامی پیکربندی ها دارای فناوری های Touch Bar و Touch ID خواهند بود. نمایشگرهای True Tone با پنل های "رتینا" تا 500 نیت روشنایی را تضمین می کنند که در لپ تاپ ها یک میزان بسیار بالا است.

در مدل های 15 اینچی تراشه گرافیکی Radeon Pro هدایت رندرهای گرافیکی را با 4 گیگابایت حافظه VRAM بر عهده دارد. در گونه های 13 اینچی اما گرافیک Intel Iris Plus  با 128 گیگابایت حافظه گرافیکی، می تواند حتی امکان اجرای سبک برخی از بازی ها را به شما ارائه دهد. در مدل های 15 اینچی تا 4 ترابایت و در مدل های 13 اینچی تا 2 ترابایت حافظه ذخیره سازی وجود خواهد داشت. شایان ذکر است که تمامی مدل های 13 اینچی از پردازنده های 4 هسته ای Core i7 و Core i5 برخوردار هستند.

مک بوک پروهای جدید با شروع قیمت 1799 و 2399 دلار راهی بازار خواهند شد؛ این محصولات همچنان نمادی لوکس برای بسیاری از کاربران به حساب خواهند آمد؛ با این تفاوت که اینبار اپل با ارتقاء بسیار چشمگیر سخت افزار و نرم افزار آنها را همراه کرده است.




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار