کد خبر: ۱۸۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۳ - ۲۳ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 14
شرکت اپل در روزهای گذشته مک بوک پرو بروزرسانی شده ای را معرفی کرد که در کنار صفحه کلید بی صدا و نرم تر از سخت افزار جدید با پردازنده نسل هشتمی کافی لیک بهره می برد.
به گزارش آی تابناک : به تازگی این شرکت یک داک گرافیکی اکسترنال را به نام Blackmagic Design را برای مک بوک پرو معرفی کرده است. این داک قدرت گرافیکی مک بوک پرو را افزایش داده و می توان کاربری حرفه ای تری با این لپتاپ داشت. داک از پورت Thunderbolt 3 برخوردار است که قابلیت اتصال به لپتاپ را فراهم می کند. گذشته از تاندربولت 3، پورت های HDMI 2.0 و USB 3.1 نیز تعبیه شده تا کاربری بهتری رقم زند.

به کمک این داک گرافیکی می توان یک کارت Radeon Pro 580 ای ام دی را با 8 گیگابایت حافظه به لپتاپ مک بوک پرو افزود. با این حساب تجربه کاربری با مک بوک پرو بسیار حرفه ای تر خواهد شد و می توان عملکرد بالایی را شاهد بود. قیمت این داک گرافیکی 699 دلار بوده و هزینه کمی نیست زیرا بسیاری از افراد مایلند در کنار نوت بوک مک بوک پرو قدرت گرافیکی بالایی را احساس کنند و این امر به لطف چنین داکی که قادر است کارت گرافیکی قدرتمند Radeon Pro 580 شرکت AMD را فراهم  میسر می شود. با قیمت موردبحث می توان از کیفیت گرافیکی لپتاپ های مک بوک لذت برد. به کمک این داک گرافیکی انجام فعالیت های تدوین ویدئو و برخی از این دست در کنار مک بوک پرو به سادگی انجام می گیرد و افراد می توانند تجربه کاربری حرفه‌ای داشته باشند. مشخص نشده اپل این داک را در چه بازارهایی به فروش می رساند و انتظار داریم ابتدا در ایالات متحده و سپس دیگر مناطق به فروش برسد.




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار