کد خبر: ۱۸۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۸ - ۲۳ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 14
یکی از استارت‌آپ‌ها موفق به طراحی سامانه‌ای شده است که در آن می‌توانید خودروها را با امنیت خاطر خریداری کنید.
به گزارش آی تابناک : اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند.

همیشه  برای خرید خودرو نگرانی‌های بسیاری وجود دارد زیرا کلاهبرداران در این حوزه زیاد شده‌اند و در بدترین حالت ممکن است دلالان خودروهای سرقتی را به ما بفروشند اما امروزه یکی از استارت‌آپ‌ها موفق به طراحی سامانه‌ای شده است که به کمک آن می‌توانید با امنیت کامل و آسایش خاطر خودروی خود را بخرید.

کارشناسان خبره خودروی شما را کارشناسی و قیمت گذاری می‌کنند
در این سامانه کارشناسان خبره در حوزه خودرو گرد هم آمدند و به شما کمک می‌کنند تا بتوانید بهترین خودرو را بخرید؛ برای بهره‌گیری از کارشناسان تنها کافیست وارد سایت شوید و درخواست بدهید؛ این کارشناسان به محل موردنظر شما می‌آیند و خودرو را از هر لحاظ بررسی و کارشناسی می‌کنند، یعنی حتی برخی از مشکلات فنی که شاید ما نتوانیم آنها را شناسایی کنیم  را کارشناسان مدنظر قرار می‌دهند و سپس خودرو را قیمت‌گذاری می‌کنند.

همچنین در کنار کارشناسان، عکاس‌های حرفه‌ای هم به کمک شما می‌آیند و از ماشین عکس برداری می‌کنند تا شما با دیدن عکس‌ها هم از سلامت بدنه و سطح خودرو با خبر شوید.

هر یک از مالکان برای فروش خودروی خود می‌توانند در این سایت وارد شوند و آگهی خود را به صورت رایگان ثبت کنند تا مشتریان با مراجعه به آگهی آنها و مشاهده قیمت و جزئیات ماشین، اقدام به خرید آنها کنند.

 



منبع : باشگاه خبرنگاران 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار